شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
غزه

حوزه/ جمعی از علمای اهل سنت استان بوشهر با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و از مقاومت مردم مظلوم فلسطین و طوفان الاقصی حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در پی موج جدید جنایات رژیم اشغالگر قدس، جمعی از علمای اهل سنت استان بوشهر؛ شیخ خلیل افرا عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس اهل سنت کشور و رئیس هیئت افتای اهل‌سنت استان بوشهر و امام جمعه موقت شهر کنگان، شیخ حمزه کردی امام جمعه‌ اهل‌ سنت جزیره شمالی، شیخ جاسم جابری عضو شورای روحانیت اهل سنت استان، اسماعیل خمیسی امام جماعت مسجد علی بن ابیطالب روستای بنود، حمزه کردی امام جمعه جزیره شمالی، ابراهیم مقدسی امام جمعه شهرچاه مبارک، محمدکوزه‌گر امام جمعه موقت تمبک و نخل غانم، مصطفی شادمان امام‌جمعه اهل سنت روستای پرک کنگان و سیدنوید هاشمی امام جماعت و فعال حوزه قرآنی با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای این جنایات را محکوم کردند.

علمای اهل سنت استان بوشهر در این بیانیه‌ها بر حمایت قاطع خود از حق مقاومت فلسطینیان در برابر اشغال و حق تعیین سرنوشت تأکید کرده و نقض فاحش حقوق بشر و ارتکاب جنایات گسترده جنگی از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در بخشی از این بیانیه ها ضمن حمایت از عملیات طوفان الاقصی، آن را یک خروش و در واقع انعکاس بزرگ از روح مقاومت دانسته که نه به ظلم و نه به تجاوز را فریاد می زند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha