یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
اهدای بسته های آموزشی و تحصیلی بین دانش آموزان مناطق محروم شهرستان صیدون

بسته های آموزشی و تحصیلی به دانش آموزان روستاهای محروم سرکول و پسکول شهرستان صیدون استان خوزستان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، بسته های آموزشی و تحصیلی شامل لوازم التحریر، کیف و دفتر به دانش آموزان روستاهای محروم سرکول و پسکول شهرستان صیدون امروز با حضور خیرین، حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه شهر و مسئول بسیج دانش آموزی اهدا شد.

حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه صیدون هدف از این کار خداپسندانه را توجه به قشر محروم عنوان کرد و گفت: وظیفه همه ما این است که به اقشار محروم در تمام عرصه ها رسیدگی کنیم. خیرین باید نگاه ویژه ای نسبت به قشر مستضعف داشته باشند.

امام جمعه صیدون با بیان اینکه خدمت به مناطق محروم به ویژه عشایر غیور که به فرموده امام خمینی(ره) ذخایر انقلابند، وظیفه است، ادامه داد: این خدمتگزاری مایه افتخار برای ماست و هیچ منتی هم نداریم و این را وظیفه دینی و انسانی خود می دانیم.

حجت الاسلام طباطبایی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان کشور توصیه به خدمت رسانی به مناطق محروم و قشر مستضعف را دارند. مردم شهرستان صیدون از همه مسئولان و خیرین، ادارات، نهادها و سازمان ها به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محرومیت زدایی تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه که عنایت ویژه ای به مناطق محروم دارند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha