سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ جلسه شورای اقامه نماز شهرستان خدا آفرین با حضور حجت الاسلام آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز و تفسیر استان، بهروز فرماندار شهرستان و سایر اعضای شورا در اتاق جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، جلسه شورای اقامه نماز شهرستان خدا آفرین با حضور حجت الاسلام آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز و تفسیر استان، بهروز فرماندار شهرستان و سایر اعضای شورا در اتاق جلسات فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام آقاجانی با تاکید بر اقامه نماز جماعت درادارات وحضور روحانی در شهرستان گفت: باید تمام ادارات، سازمان ها و نهادها بویژه آموزش و پرورش درزمینه توسعه و ترویج امر نماز برنامه ریزی داشته باشند.

وی با اشاره به راهکارهای توسعه و ترویج نماز، افزود: اهتمام مدیران ومسئولان ادارات به اقامه نماز جماعت، تجلیل از مروجان و فعالان نماز، توسعه و تجهیز نماز خانه ها، توجه و نظارت بر نمازخانه ها و مساجد بین راهی، توجه بیشتر به مسائل نماز از جمله راهکارهای عملی و برنامه هایی است که می توان در فرهنگ سازی و ترویج اقامه نماز انجام داد .

بهروز فرماندار خداآفرین هم با اشاره به موقعیت جعرافیایی شهرستان، گفت : این شهرستان به دلیل قرار گرفتن در نقطه ی مرزی، وجود تفکرات وتبلیغات ضد دینی دشمن در نفوذ به کشورهای مسلمان همسایه نیازمند توجه ویژه مسئولان ستاد اقامه نماز بویژه در راستای فرهنگ سازی وبرنامه ریزی در برنامه های آموزشی ،هنری و فرهنگی است.

وی با تاکید بر برگزاری فصلی جلسات ستاد اقامه نماز در خداآفرین افزود: در این شهرستان کمبود شدید روحانی بویژه در ماه محرم و مناسبت های مذهبی وجود دارد، بنابراین تحقق اهداف ستاد اقامه نماز، مستلزم حضور روحانی است.

فرماندار خداآفرین ادامه داد: در ادارات این شهرستان نماز جماعت اقامه می شود و نماز خانه های مساجد بین راهی در ایام مختلف سال بازدید وآماده سازی می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha