یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
ساوه

حوزه/به همت مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها ساوه نشستی با موضوع تأثیر رسانه بر خانواده و جامعه در این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ، به همت مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها ظهر امروز نشستی با موضوع تأثیر رسانه بر خانواده و جامعه با حضور جعفر فرخی مقدم کارشناس مسائل سیاسی برگزار گردید.

فرخی مقدم در ابتدا با توجه به اهمیت هویت و اعتقاد در استحکام بنیان هر جامعه گفت: ریشه و اساس هر جامعه ای اعتقاد بنیادی افراد است که این اعتقاد از سه بخش اصلی، توجه به شان و جایگاه خود فرد، زمانشناسی و موقعیت‌شناسی نشأت می‌گیرد .

وی زمان و موقعیت شناسی را عامل بسیار مهمی در پیشبرد اهداف فردی و گروهی دانست و با اشاره به پروژه ی زن زندگی آزادی، خاطر نشان کرد: دشمن این پروژه را با آگاهی زمان و شناسایی موقعیت و وضعیت جامعه ایران اسلامی آغاز کرد به طوری که برای پیشبرد این جریان، روی اذهان بانوان کارکرده و از احساسات آنان استفاده کرد.

فرخی مقدم در ادامه به فعالیت دشمن علیه مسلمین بخصوص ایران اسلامی، در القای نوامیدی و ترویج اباحه گری برای نفوذ در جامعه به ویژه خانواده از طریق رسانه اشاره کرد و افزود: در گذشته دشمن برای تهاجم و استعمار یک کشور، از توپ و تانک استفاده می کرد اما به این نتیجه رسید که دیگر جنگ سخت کارگشا نیست و تنها راه نفوذ و استعمار تهاجم و شبیخون فرهنگی است که از طریق فضای مجازی حاصل می شود.

وی گفت: از جمله نقاط مورد هدف دشمن در جنگ رسانه ای کانون خانواده است که فاصله بین افراد خانواده، بحران روانی، اشاعه فحشا و سوء استفاده های اینترنتی و ... از جمله نتایج این جنگ نرم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha