سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت‌الاسلام عبادی

حوزه /حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده ادامه داد:  مسبب همه بدبختی‌ها و هدایت کننده اصلی برنامه‌های صهونیست‌ها در حوادث غزه، آمریکا است و شریک جرم یا به عبارتی مجرم اصلی این حوادث آمریکا است که از همه ظرفیت‌های نرم افزاری دموکراسی خود از جمله حقوق بشر و آزادی بهره می‌برد تا بتواند صهیونیست‌ها را نجات دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: یکی از مراتب تقوای الهی، تقوای مالی است و مقابله با احتکار از جنبه‌های این تقوا می‌باشد که باید مراقبت کرد.

وی افزود: پدافند غیر عامل یعنی بدون اسلحه از جامعه دفاع کرد، نیروهای مسلح در حوزه نظامی به سطح بازدارندگی رسیده و دشمن یارای آسیب زدن ندارد، اما در حوزه نرم افزاری باید بیشتر تلاش شود.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: دشمن درصدد تهدید لایه‌های خاکستری کشور مانند رسانه، نفوذ، فرسوده کردن سرمایه‌های اجتماعی، جاسوسی است تا از این طریق بر ملت به پیروزی برسد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده، با توصیه به دستگاه‌های آموزشی، عنوان کرد: معلمان و مسئولان آموزش و پرورش، آموزش را جدی بگیرند و زیر ساخت‌های آموزشی را در جامعه توسعه دهند.

وی تأکید کرد: نیروهای مسلح نیز در تجهیز مردم در مقابله با حوادثی که در جامعه رخ می‌دهد آموزش‌های لازم را ارائه دهند و به کمک بخش آموزش بیایند که در این زمینه بسیج می‌تواند نقش موثری را ایفا کند.

حوزه‌های علمیه در کنار آموزش و پرورش از تبلیغ دانش آموزان غفلت نکنند

نماینده ولی فقیه در هرمرگان به روز بسیج دانش آموزی اشاره کرد و یادآور شد: غفلت از تبلیغ در مدارس ضرر است و در صورت رها شدگی با استحاله فرهنگی روبرو خواهیم شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده اظهار کرد: دانش آموزان آسیب پذیر و البته تعیین کننده مسیر آینده جامعه هستند و حوزه‌های علمیه باید در این عرصه احساس وظیفه کنند و در کنار آموزش و پرورش حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: دوران نوجوانی، دوره تربیت پذیری است و بسیج دانش آموزی با استفاده از ظرفیت خود می‌تواند نوجوانانی با روحیه صبر، خودباوری، امید به آینده و همت بالا تربیت کند.

امام جمعه بندرعباس گفت: شوک طوفان الاقصی هنوز نظام استکبار را دچار چالش کرده و نمی‌دانند چگونه خود را خلاص کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده اظهار کرد: مسبب همه بدبختی‌ها و هدایت کننده اصلی برنامه‌های صهونیست‌ها در حوادث غزه، آمریکا است و شریک جرم یا به عبارتی مجرم اصلی این حوادث آمریکا است که از همه ظرفیت‌های نرم افزاری دموکراسی خود از جمله حقوق بشر و آزادی بهره می‌برد تا بتواند صهیونیست‌ها را نجات دهد.

همسویی جوانان در جنگ روایت‌ها با جبهه مقاومت

وی تأکید کرد: امروز دنیا درگیر یک جنگ تمدنی گسترده است که نقطه اصلی آن فلسطین اشغالی است و آمریکا و استکبار جهانی و اروپا و صهیونیست‌ها می‌خواهند با جنگ رسانه‌ای جای ظالم و مظلوم را تغییر دهند.

امام جمعه بندرعباس گفت: دشمن با استفاده از ظرفیت‌های خود می‌خواهد در این جنگ، روایت‌ها را وارونه نشان دهد و از همه امکانات خود بهره می‌گیرد اما بداند که دنیا رو به ارتباطات است و قضایا مانند صبرا و شتیلا که در سکوت بود اتفاق نخواهد افتاد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: جوانان در این جنگ رسانه‌ای به کمک جبهه مقاومت بشتابند و در روشنگری در جامعه نقش ایفا کنند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha