جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
مصاحبه با مهتا صانعی

حوزه/ پژوهشگر حوزوی و فعال رسانه ای گفت: برای این که بتوانیم در مسیر تقویت ایمان و امید در جامعه گام برداریم، پیش و بیش از هر چیزی باید مجاهدت رسانه ای و جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهیم.

مهتا صانعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این که از جمله پیش نیازهای اساسی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی، توجه به مؤلفه های ایمان و امید است، اظهار داشت: آنچه مسلم است این که ما در جامعه اسلامی و برای تحقق تمدن اسلامی نیاز مبرمی به تقویت امید و ایمان مردم و نسل جوان داریم و طبعاً در این راستا نقش رسانه در دنیای امروز بسیار مهم و کلیدی است.

وی افزود: در همین خصوص رهبر فرزانه انقلاب بر مساله بسیار مهم جهاد تبیین تأکید کردند و این که به هر حال این مساله نیازمند مجاهدت رسانه ای از سوی جریان مؤمن و حزب اللهی و باورمند به نظام و انقلاب اسلامی است.

پژوهشگر حوزوی و فعال رسانه ای بیان داشت: ما در این رابطه باید ضمن تقویت نقاط قوت به دنبال علاج نقاط ضعف و نقصان ها باشیم و از ظرفیت عظیم کارشناسان و نخبگان در این موضوع به درستی استفاده کنیم.

صانعی خاطرنشان کرد: به هر حال ایمان و امید به سان موتور محرکه جامعه اسلامی در مسیر دست یابی به اهداف مدنظر است، ضمن آن که ما نباید از این بیان صریح حضرت آقا غافل شویم که فرمودند، بزرگترین جهاد در شرایط فعلی، جهاد امیدآفرینی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha