سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
الازهر مصر

حوزه/ الازهر مصر پیامی خطاب به مقاومت فلسطین صادر و آنها را مبارزان قهرمانی توصیف کرد که با ارتشی تروریستی رو در رو هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، الازهر مصر با صدور بیانیه‌ای جبهه مقاومت فلسطین را ستود و از همه دولت‌های اسلامی خواست که از ثروت و قدرت خود در جهت پایان تجاوز صهیونیستی استفاده کنند.

ترجمه متن بیانیه به شرح زیر است:

درود پاک خداوند به جبهه مقاومت فلسطین و بر مردم بی گناه غزه، نماد عزت و استواری و به فرزندان و زنان صبور آن!

درودی پاک به شما که با بدن‌های نحیف و سینه‌های برهنه با این آتشی که ارتش تروریستی بر سر شما می‌ریزد روبرو می‌شوید؛ ارتشی که خداوند رحمت را از قلبش ربوده و از هر گونه معانی انسانی و اخلاقی تهی گشته است تا جایی که جنایات مختلف وحشیانه‌ای چون بمباران بیمارستان‌ها، تخریب مساجد و کلیساها، و کشتن کودکان، زنان، خبرنگاران روزنامه‌ها و شهروندان بی گناه و بی پناه را مرتکب می‌شود.

درود به شما قهرمانان که با ایمان خود با ناوهای جنگی، ناوهای هواپیمابر و موشک‌اندازها مقابله می‌کنید و از سکوی ایمان به خدا، بدون ترس و ذلت با آنها مقابله می‌کنید.

ای قهرمانان! از قرآن خود نیرو بگیرید و از فرموده خداوند متعال استمداد کنید که بیان داشت: (وَلَا تَهِنُواْ وَلَا تَحزَنُواْ وَأَنتُمُ ٱلۡأَعلَوۡنَ إِن کُنتُم مُّؤۡمِنِینَ)

الازهر با افتخار از موضع مردانه و شجاعانه آقای آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد که بدون ترس و تعارف، به ضرورت توقف تجاوز به ضعیفان و ستمدیدگان غزه دعوت کرده است قدردانی می‌کند؛ درود بر آن مرد شجاع که کلمه حقیقت و عدالت را فریاد می‌زند.

الازهر موضع همه آزادگان جهان را که ساکت ننشستند و برای محکوم کردن این قتل عام وحشیانه در غزه به پا خاستند و خواستار توقف تجاوزات صهیونیست‌ها و پایان دادن به کشتار کودکان و نوجوانان ومردم بی‌گناه شدند می‌ستاید.

الازهر از دولت‌های کشورهای عربی و اسلامی می‌خواهد که دست یاری به سوی برادران خود در فلسطین دراز کنند و از امکانات، ثروت و منابع قدرت خود برای حمایت از آنها و جلوگیری از ظلم نهاد غاصب بر آنها استفاده کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha