چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی به مناسبت سیزدهم آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سیدشهاب حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی به‌مناسبت سیزدهم آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی به شرح زیر صادر کرد.

در این پیام آمده است:

استکبارستیزی یکی از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی است که پس از گذشت چهل سال و اندی از عمر این انقلاب شکوهمند به طفیلی رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نه تنها رنگ نباخته است بلکه روز به روز در حال پررنگ‌تر شدن است.

اگر روزگاری ملت شریف ایران در مقابل طاغوت کوچکی همچون شاه پهلوی ایستادند و سرنگونش کردند امروز همان مردم در مقابل بزرگترین طاغوت دنیا که از هر قدرتی انتظاری جز تسلیم و کرنش در مقابل خویش ندارد قد علم کرده‌اند که بگویند عزت یک ملت قابل معامله نیست.

امروز استیصال و واماندگی آمریکای جنایتکار از وضع تحریم‌های شتابزده و چندباره و تکراری علیه ملت شریف ایران و حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل ستمگر پیداست.

۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ دانش آموزان و دانشجویان علیه جواسیس و شیاطین آمریکایی به پا خاستند که بگویند ما ملت مستقلی هستیم که سر تعظیم در مقابل هیچ ابرقدرتی فرو نمی‌آوریم. آری، امروز آرمان آنها به ثمر نشسته و دنیا نظاره‌گر ایستادگی ملت بزرگ ایران در مقابل نظام سلطه است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha