سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1117260
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
بروجرد

حجت الاسلام المسلمین حسینی با تأکید بر اینکه رزمندگان مقاومت با عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را شکستند، تصریح کرد: آینده از آن مسلمان است و رژیم صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در مراسم راهپیمایی بوم الله ۱۳ آبان در میدان قیام بروجرد،با اشاره به اینکه یوم الله ۱۳ ابان روز بصیرت و استکبار ستیزی ملت قهرمان و انقلابی ایران است، گفت: یوم الله ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ ایران به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه یوم الله ۱۳ آبان روزی به یادماندنی برای ملت ایران است، اظهار کرد: امام(ره) فرمودند: تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم ملت ایران بود.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه قبل از تسخیر لانه جاسوسی کسی حق نداشت بر روی دیوار سفارت آمریکا حتی خطی بیاندازد، خاطرنشان کرد: در یوم الله ۱۳ آبان با بصیرت دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار نمی تواند روحیه انقلابی گری را در بین ملت ایران کمرنگ کند، گفت: ملت فهیم، با غیرت و با بصیرت ایران اسلامی تا پای جان حافظ ارزش های اسلام و انقلاب خواهند ماند.

امام جمعه بروجرد با محکوم کردن جنایات رژیم جعلی اسرائیل و آمریکا در غزه افزود: رژیم جعلی صهیونیستی با همکاری آمریکای جنایتکار بی رحمانه ترین جنایات را در حق مردم مظلوم و بی پناه غزه انجام می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پایان با تأکید بر اینکه رزمندگان مقاومت با عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را شکستند، خاطرنشان کرد: آینده از آن مسلمان است و رژیم صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha