دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پیام مدیرکل مرکزخدمات‌حوزه‌علمیه استان کرمانشاه در پی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

حوزه/ معاون بنیاد بین المللی رحمت للعالمین از صهیون و یهود به عنوان دشمنان قسم خورده اسلام یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی عصر امروز در مراسم بزرگداشت مجاهدین فلسطین، کودکان غزه، شهدای تروریستی پلخمری و جان باختگان حادثه زلزله هرات که در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، اظهار کرد: قرآن کتاب رشد، هدایت و منشور دین اسلام است.

وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم چهار دشمن قسم خورده برای مسلمانان معرفی شده است، مطرح کرد: نخستین گروه این دشمنان مشرکین هستند که خداوند در داستان‌های مختلف پیامبران از آن‌ها یاد کرده است.

معاون بنیاد بین المللی رحمت للعالمین با بیان اینکه دشمن دوم منافقین هستند، عنوان کرد: منافقین دشمنان قسم خورده اسلام هستند و افرادی را شامل می‌شوند که شعار اسلام و دین می‌دهند ولی در جهت مخالف با دین مبارزه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سومین دشمن قسم خورده شیطان است، خاطرنشان کرد: چهارمین دشمن به تعبیر قرآن یهود است.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه یهود یک دشمن قسم خورده، رانده شده و شکست خورده است و هیچ‌گاه از دشمنی دست بر نمی‌دارد، تصریح کرد: امروز این دشمن قسم خورده و شکست خورده در دنیا به عنوان صهیون معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه طوفان الاقصی ضربه سنگینی به استکبار بود که به تعبیر مقام معظم رهبری قابل ترمیم نیست، یادآور شد: دشمن تصور نمی‌کرد که سیستم اطلاعاتی و نظامی خود را در مقابل گروهی از مردم مقاومت از دست بدهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha