دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اجتماع علما شیعه و سنی درباره فلسطین

حجت الاسلام و المسلمین هادی رمضانی نقش علمای اسلام را در موضوع فلسطین مهم و سازنده دانست و بر ضرورت دفاع علمای اسلام و سران اسلامی از مردم بی دفاع غزه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین هادی رمضانی مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان در جمع علمای شیعه و اهل سنت شهرستان زاهدان، نقش علمای اسلام را در موضوع فلسطین مهم و سازنده دانست و گفت: فلسطینی‌ها سال‌ها است غرق در خون هستند، اما قاتل فلسطینیان قبل از اینکه اسرائیل و آمریکا باشند سران برخی کشورهای اسلامی هستند که خاک خود را در اختیار کشورهای مستکبر قرار داده و کشور آنان پناهگاه و محل پایگاه‌های نظامی و امکانات جنگی دشمنان اسلام بر علیه مسلمانان منطقه شده است.

وی افزود: رزمندگان فلسطینی به مردم جهان و منطقه نشان دادند که تمام تبلیغاتی که برای قدرت اسرائیل در رسانه‌ها کردند همه پوشالی و تو خالی بوده و عده قلیلی از فرزندان اسلام با کمترین تجهیزات نظامی شکست غیر قابل ترمیمی به آنان وارد کردند.

مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، ادامه داد: وظیفه علمای اسلام تقویت و تبیین موضوع فلسطین و غصب و اشغال آن توسط رژیم جعلی اسرائیل است. باید جوامع اسلامی به وظیفه دینی خود عمل کنند و به یاری مردم مظلوم فلسطین بشتابند و ارتباطات خود با رژیم کودک کش اسرائیل را قطع کنند و پایگاه‌های نظامی که برای قتل عام مردم مظلوم فلسطین در حال استفاده هستند را تعطیل نمایند.

وی افزود: طوفان الاقصی بشریت را بیدار کرد و در کشورهای غربی و حتی کشورهایی که قائل به دین الهی نیستند مثل ژاپن، جوانان آنان در مقابل سفارتخانه‌ها تحصن می‌کنند و خواستار جلوگیری از جنایات رژیم غاصب اسرائیل هستند.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی بیان کرد: فلسطین میدان حق و باطل است کسی که در کنار حق بایستد ماندنی خواهد بود و کسی که یاری ظالم و باطل کند رفتنی است و به فضل الهی و یاری خداوند پیروزی و نصرت برای فلسطین و مسلمانان خواهد بود اما بدنامی و روسیاهی برای سران کشورهای اسلامی و برخی دانشمندان و علمای اسلام خواهد ماند که با سکوت یا کمک‌های خود در کنار اسرائیل ایستادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha