دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
هاشمی

حوزه/ یک تهیه‌کننده گفت: یک اقدام تاسف‌آور در رسانه‌های جهان در حال رخ دادن است زیرا تبلیغات آنها در پی تحریف واقعیت است تا جای ظالم و مظلوم را عوض کنند البته آنها در رسیدن به خواسته‌شان موفق نخواهند شد چون با فراگیر شدن وسایل ارتباط جمعی و صفحات مجازی به آگاهی خوبی رسیده‌اند.

سید ضیا هاشمی تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه با بیان این‌که آنچه امروز در غزه رخ می‌دهد ربطی به انسانیت ندارد، گفت: صهینویست‌ها امروز در غزه با کودک‌کشی که راه انداختند مرزهای توحش هم رد کرده‌اند زیرا حیوانات نیز دست به چنین ددمنشی نمی‌زنند البته در انجام چنین اقدامانی تنها صهیونیست‌ها دخیل نیستند بلکه کشورهای غربی نیز در این مسیر با آنها همراهی می‌کنند.

وی افزود: کشورهایی که نادی حق بشر هستند این روزها سکوت پیشه کرده‌اند در حالیکه هر انسانی با دیدن رفتار صهیونیست‌ها، دلش به درد آمده و نسبت به اتفاقات رخ داده اعتراض خواهد کرد. با این توضیح مشخص است ادعاهایی حقوق بشر آنها دروغی بیش نیست و تنها منافع آنها را هدف دارد. در کنار غربیان می‌خواهم از نقش برخی سران کشورهای اسلامی هم یاد کنم که با موضع گیری‌های دو پهلوی خود عملا همراه صیونیست‌ها شده‌اند.

این تهیه‌کننده سینما تصریح کرد: یک اقدام تأسف‌آور در رسانه‌های جهان در حال رخ دادن است زیرا تبلیغات آنها در پی تحریف واقعیت است تا جای ظالم و مظلوم را عوض کنند البته آنها در رسیدن به خواسته‌شان موفق نخواهند شد چون با فراگیر شدن وسایل ارتباط جمعی و صفحات مجازی به آگاهی خوبی رسیده‌اند.

این سینماگر ادامه داد: رسانه ملی و دیگر دستگاه‌های رسانه‌ای کشورمان در بحث پوشش اخبار تا به امروز خوب عمل کرده‌اند اما باید تلاش آنها گسترش یافته و به عرصه تولید فیلم و سریال هم تعمیم پیدا کند چون وجود درام در کارهای نمایشی باعث خواهد شد تأثیرگذاری چنین تولیداتی بیشتر شود. نکته‌ای که در این رابطه باید به آن دقت داشت این است که کارهای مربوطه حتما باید توسط افراد معتقد به این موضوع تولید شود.

وی پیرامون رفتار هنرمندان پیرامون اتفاقات غزه هم چنین توضیح داد: هنرمندان ایرانی همیشه نسبت به موضوعات انسانی از خود عکس‌العمل نشان داده‌اند. پیرامون این موضوع نیز ما این مسئله را به خوبی شاهد هستیم اما به هر حال هنوز جا برای کار بیشتر وجود دارد به‌ویژه در صفحات مجازی بیشتر می‌توان فعال بود.

هاشمی در انتها تأکید کرد: ملت فلسطین در نهایت به پیروزی خواهد رسید زیرا آنها پیرو مکتب امام و انقلاب هستند. مبارزان فلسطین با دستان خالی دشمن را به زانو درآورده و در نهایت موفقیت اسلام را رقم خواهند زد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha