دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ آیین تعویض پرچم گنبد حرم حضرت معصومه (س) بمناسبت سالروز وفاتشان

حوزه/ برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه ۲۰ آبان تا جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ از سوی روابط‌ عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط جواد برزگر و جمعه نیز با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدپور دنبال می‌شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام صادق انواری‌نسب، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام اصغر آیتی، سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سید ابوالفضل موسوی، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام اصغر آیتی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام هادی یعقوب زاده برگزار می‌شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر از شنبه تا سه‌شنبه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام مهدوی‌نیا، علی خادمی، محمدعلی عدالت و علی‌اصغر قائمی، چهارشنبه در قالب برنامه روایتگری شهدا، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام میراحمدی و قرائت زیارت آل یاسین توسط فیض‌الله‌زاده برگزار می‌شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین سید علیرضا تراشیون، حبیب‌الله فرحزاد، سیدحسین حسینی قمی، سیدحسین مؤمنی و ناصر رفیعی، پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین تحریری و مداحی میثم مطیعی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسین مؤمنی برگزار خواهد شد.

گفتنی است: پنجشنبه‌شب دعای کمیل با نوای میثم مطیعی و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha