چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
حجت‌الاسلام رستاخیز

حوزه/ حجت‌الاسلام رستاخیز گفت: گاهی اوقات رسانه‌ها از ناحیه چهره‌های سیاسی شبهاتی را برای افکار عمومی در ایام انتخابات ایجاد می‌کنند، به همین دلیل باید رسانه‌ها و شخصیت‌های فعال خصوصاً صدا و سیما در این مقطع هوشیار باشند و اجازه ندهند که عده‌ای فضای انتخابات را مخدوش کنند.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه جزیره هرمز، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: بسیج نماد نظم، انضباط و جهت‌گیری درست و تعلیم و تربیت است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج، افزود: نیروهای مقاومت بسیج، قله اصلی جایگاه و مرکز و قرارگاه اصلی چتر عظیمی است که همه ملت را در بر می‌گیرد.

امام جمعه هرمز بیان کرد: در جامعه و قشرهای مختلف چه در دانشگاه، مدرسه و حوزه علمیه اگر حرکتی انجام می‌شود به برکت بسیج است.

حجت‌الاسلام رستاخیز، با توصیه به دولت مردمی سیزدهم، گفت: دولت نسبت به سیاست‌های ابلاغی رهبری در مورد اقتصاد دریا محور به جزیره هرمز توجه ویژه داشته باشد و این جزیره از جنبه اقتصادی به‌ویژه ظرفیت اقتصاد دریا محور جایگاه ویژه‌ای دارد و در یک نقطه حساس قرار دارد، لذا باید استاندار هرمزگان با موضوع اقتصاد دریا محور طرح توسعه اقتصادی جزیره هرمز تدوین و بر اساس آن عمل شود.

وی در بخش دیگر به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: حضور چشمگیر برای ثبت نام نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی نشانگر این است که انتخابات پرشوری در راه است.

امام جمعه هرمز ادامه داد: متولیان احراز صلاحیت به سلامت انتخابات توجه می‌کنند و چه بسا داوطلبانی رد صلاحیت شوند که باید هیئت اجرایی و نظارت افکار عمومی را در رد صلاحیت‌ها قانع کنند.

حجت‌الاسلام رستاخیز اضافه کرد: گاهی اوقات رسانه‌ها از ناحیه چهره‌های سیاسی شبهاتی را برای افکار عمومی در ایام انتخابات ایجاد می‌کنند، به همین دلیل باید رسانه‌ها و شخصیت‌های فعال خصوصاً صدا و سیما در این مقطع هوشیار باشند و اجازه ندهند که عده‌ای فضای انتخابات را مخدوش کنند.

وی با اشاره به وقایع غزه، خاطرنشان کرد: روزانه اسرائیل غاصب در این جنگ ۲۵۰ میلیون دلار هزینه دارد و در آینده این هزینه‌ها بحران بزرگی را برای این رژیم غاصب ایجاد خواهد کرد و آن را به نابودی کامل خواهد کشاند.

خطیب جمعه هرمز تأکید کرد: نیاز اساسی بشر امروز، آرامش روحی و روانی است که به وسیله الگو گرفتن از اهل بیت(ع) و زینب کبری(س) بشر به آرامش می‌رسد.

حجت‌الاسلام رستاخیز گفت: حضرت زینب(س) چراغ راه مومنان است، در صورت الگو گرفتن از این بانو در مقابل آسیب‌ها نجات پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha