دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دوره

حوزه/ به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم، دوره‌ی یکروزه تربیت جهادگر تبیین مسائل فلسطین با عنوان"همه برای فلسطین"، با حضور مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در مدرسه علمیه حقانی قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سیدروح الله سیدحقی، بسیج طلاب و روحانیون قم، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در این دوره با اشاره به تاریخچه و نقش مهم مدرسه علمیه حقانی در جریان نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی ابراز داشت: از جمله مدارس علمیه فعال حوزه علمیه قم که پایگاه بسیج آن در برنامه های مختلف فرهنگی، تربیتی و آموزشی عملکرد قابل توجهی داشته، همین مدرسه حقانی است که بابت برگزاری این دوره نیز از دست اندرکاران آن تشکر می کنیم.

وی با اشاره به اهتمام ویژه بسیج طلاب برای ورود در بحث جهاد تبیین گفت: بسیج طلاب امام اقشار و هدایتگر توده های مردم به سمت معارف نورانی قرآن و اهل بیت (ع) و ارزش های والای انقلاب اسلامی است و در همین راستا طلاب و روحانیون بسیجی، تکلیف بسیار مهمی برعهده دارند به خصوص در مساله مهم فلسطین و پاسخ به شبهات و سوالات در این باره که یکی از اهداف برگزاری این دوره، همین موضوع بوده است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان قم همچنین با اشاره به مطالبه کلیدی رهبر معظم انقلاب مبنی بر انقلابی ماندن حوزه علمیه بیان داشت: از جمله مهم ترین الزامات در راستای انقلابی ماندن حوزه این است که ما طلاب و روحانیون بسیجی و انقلابی در راستای عمل به تکالیف خود در عرصه جهاد تبیین، جدی تر، بصیرتر و آماده تر در میدان حاضر باشیم.

لازم به ذکر است که در این دوره اساتیدی همچون حجج اسلام و المسلمین طائب و کلاته و نیز استاد مهدی صالح به تبیین مباحث و موضوعات مرتبط با فلسطین و قدس شریف و نیز چگونگی برقراری ارتباط مؤثر و مفید با مخاطبان عام و خاص در این رابطه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha