دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برگزار شد

حوزه/ نشست کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نشست کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری روز گذشته با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قم برگزار شد.

کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خبرگان رهبری در دبیرخانه این مجلس در قم با حضور دکتر عین اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل جلسه داد.

در جلسه این کمیسیون، موضوعات فرهنگی به ویژه مسئله عفاف و حجاب و رعایت موازین شرعی در بیمارستانها، مراکز درمانی و دانشگاههای علوم پزشکی و نیز موضوع جوانی جمعیت، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست که علاوه بر وزیر بهداشت، معاون دانشجویی و فرهنگی و نیز مدیر کل جمعیت این وزارتخانه هم حضور داشتند، دکتر عین اللهی دستاوردها و اقدامات وزارت بهداشت از زمان آغاز بکار دولت سیزدهم را تشریح نمود. سپس شیراوژن معاون دانشجویی و فرهنگی وزیر بهداشت گزارشی از برنامه های فرهنگی انجام شده و در دست اقدام معاونت فرهنگی در سطوح مختلف مراکز تحت مدیریت وزارت بهداشت به ویژه دانشگاهها ارائه داد.

جباری مدیر کل جوانی جمعیت وزارت بهداشت هم از طرحهای تشویقی و حمایتی این وزارتخانه در راستای فرزندآوری و افزایش جمعیت نکاتی را بیان داشت.

در پایان نیز اعضای کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری با طرح دیدگاهها، دغدغه ها و مطالبات خود در حوزه مسائل فرهنگی و موضوع جمعیت و خانواده خواستار رفع برخی کاستی ها در این زمینه شدند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha