دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار

حوزه/ حجت الاسلام فرحزاد به عنوان سرپرست حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مراسم تودیع و معارفه سرپرست حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد استان تهران با حضور دکتر برادری مدیر سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، حجت السلام رحمانی‌مهر مدیر کل دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی و معاونین این سازمان روز یکشنبه28 آبان ماه برگزار شد.

مراسم تودیع حجت الاسلام رنجبران و معارفه حجت الاسلام فرحزاد به عنوان سرپرست جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام رحمانی مهر مدیر کل دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی ضمن تبریک میلاد اسوه شجاعت و عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام الله علیها بر اهمیت تلاش برای خدمت به مردم گفت وظیفه ما در وزارت جهاد کشاورزی ایجاد الگو مناسب در زمینه همدلی و همکاری برای خدمت به مردم است و جایگاه حوزه نمایندگی ولی فقیه این است که بتواند با بدنه وزارت و دغدغه کارمندان به خوبی ارتباط بر قرار کند.

در این مراسم ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام رنجبران، نقش مسئولین این حوزه را در تامین امنیت غذایی در خور توجه دانست گفت امیدوار است با توجه به تجربه حجت الاسلام فرحزاد این سازمان موفقیت های بیشتری در این زمینه کسب کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha