چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
ل

حوزه / رویداد فرهنگی هنری «کنارتم رفیق» در بخش نقاشی در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به یاد کودکان شهید غزه با حضور دانش‌آموزان کاشانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، رویداد فرهنگی هنری «کنارتم رفیق» همزمان با ۲٠ نوامبر برابر با ۲۹ آبان ماه روز جهانی کودک در بخش نقاشی از سوی فرهنگ‌سرای معراج سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و با هدف تقویت حس انسان دوستی، همبستگی با کودکان غزه و ایجاد فضای همدلی، صبح امروز با حضور دانش‌آموزان کاشانی در حسینیه قاسم‌ بن الحسن (ع) کاشان برگزار شد.

در این برنامه دانش‌آموزان شرکت کننده، پیام همدلی خود را برای کودکان مظلوم فلسطین و غزه با موضوع جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم فلسطین، نقش آمریکا در هدایت و حمایت اسرائیل در ناامنی منطقه، دفاع همه جانبه کشورهای اسلامی از مردم مظلوم فلسطین و نیز کشتار و شهادت کودکان و زنان مظلوم در حملات رژیم صهیونیستی با نقاشی‌های خود به تصویر کشیدند.

خانم عفت پدرام‌فر عضو شورای اسلامی شهر کاشان، در این مراسم با بیان اینکه در این رویداد فرهنگی دانش آموزان دوازده مدرسه مقطع ابتدایی شهرستان کاشان در بخش نقاشی با به تصویر کشیدن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به یاد کودکان شهید غزه جمع شده‌اند، گفت: بنا داریم رویداد فرهنگی هنری «کنارتم رفیق» را در بخش نقاشی در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به یاد کودکان شهید غزه در کلیه مدارس شهرستان کاشان برگزار کنیم تا کلیه آثار برگزیده در نمایشگاهی در معرض دید عموم مردم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در مراسم اختتامیه این رویداد فرهنگی هنری که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، ضمن تجلیل از برگزیدگان، جوایز نفیس و متناسب سن دانش آموزان اهداء خواهد شد.

شایان ذکر است در پایان دانش آموزان شرکت کننده ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت قاطع از کودکان مظلوم فلسطین، با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خواستار برخورد قاطع مجامع بین المللی با جنایات صهیونیست‌های غاصب شدند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha