یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: حضور طلاب علاوه‌ بر امدادرسانی در مواقع بحران و سوانح در بحث رعایت مسایل شرعی آداب کفن و دفن و انجام مشاوره‌های مذهبی و حمایت‌های روانی پس از بحران به مردم آسیب دیده راهگشاست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حمید منجم مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی امروز در حاشیه مراسم افتتاح خانه هلال روحانی شهید محمد تقی قویدل در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر بازوی خیر و نیکی جامعه روحانیت است.

وی افزود: حضور طلاب در جمعیت هلال احمر موجب تقویت این جمعیت و کمک به مردم آسیب دیده در حوادث و بحران‌ها خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با بیان اینکه ما جمعیتیم و ظهور و بروز ما وابسته به مردم است، بیان کرد: تمامی موفقیت‌های حاصله در جمعیت، مرهون کنار هم قرار گرفتن تمامی سلایق و تعاون آنها برای بسط خیر و نیکی در جامعه است.

وی با تأکید بر اهمیت ارائه آموزش‌های تخصصی امدادی به طلاب، گفت: حضور طلاب علاوه‌ بر امدادرسانی در مواقع بحران و سوانح در بحث رعایت مسایل شرعی آداب کفن و دفن و انجام مشاوره‌های مذهبی و حمایت‌های روانی پس از بحران به مردم آسیب دیده راهگشاست.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر نوع دوستی و بشردوستی و تلاش برای استقرار صلح، جلب رضایت خدا وجه تمایز جمعیت هلال‌احمر ایران با سایر جمعیت‌های جهانی است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha