سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1120697
۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
اهدای خون

حوزه/ به‌مناسبت هفته بسیج و به‌همت بسیج دانشجویی، بسیج کارکنان، بسیج اساتید و گروه جهادی حضرت زهرا (س) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و با همکاری سازمان انتقال خون استان بوشهر، صبح امروز در اقدامی خداپسندانه، پویش اهدای خون در این واحد دانشگاهی با مشارکت دانشجویان، کارکنان و اساتید انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به‌مناسبت هفته بسیج و به‌همت بسیج دانشجویی، بسیج کارکنان، بسیج اساتید و گروه جهادی حضرت زهرا (س) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و با همکاری سازمان انتقال خون استان بوشهر، صبح امروز در اقدامی خداپسندانه، پویش اهدای خون در این واحد دانشگاهی با مشارکت دانشجویان، کارکنان و اساتید انجام شد.

سیدعلیرضا قریشی مدیر ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به نیاز همیشگی و مداوم بیماران و بخش‌های مختلف بیمارستانی به خون سالم، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برای یاری رساندن به نیازمندان گروه‌های خونی مختلف اقدام به اهدای خون کردند.

قریشی با بیان اینکه این کار با استقرار تیم سیار خونگیری سازمان انتقال خون استان در دانشگاه انجام شد، عنوان کرد: این پویش به‌منظور ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، اشاعه فرهنگ اهدا خون و افزایش ذخیره بانک خون سازمان انتقال خون و همچنین کمک به بیماران نیازمند برگزار شد که طی این برنامه خداپسندانه فرهنگی، ۳۵ نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه خون اهدا کردند.

مدیر ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: این مهم با اطلاع رسانی قبلی و ثبت نام از اهداکنندگان به صورت الکترونیکی انجام گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha