سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
سردار امان الله گشتاسبی

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی و متعلق به همه ملت ایران است و همه اقوام در آن نقش دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار امان الله گشتاسبی امروز در مراسم محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه شهرستان مریوان، اظهار داشت: بعد از گذشت ۴۵ سال از عمر این نظام مقدس، شاهد تحولات خوبی در کشور هستیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی و متعلق به همه ملت ایران است و همه اقوام در آن نقش دارند.

سردار گشتاسبی ادامه داد: دشمنان این نظام و ملت در هر لحظه در حال توطئه چینی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و این دسیسه‌ها از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده و امروز در اوج قرار دارد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، اظهار کرد: اسرائیل غاصب با همراهی و مشارکت آمریکا در حال قتل عام مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین می‌باشد و این یک نسل کشی بزرگ در تاریخ محسوب می‌شود.

وی در ادامه به جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: رژیم بعث عراق با تحریک و حمایت آمریکایی‌ها یک جنگ تمام عیار را علیه ما آغاز کردند که ملت ایران برای دفاع از انقلاب و نظام خود بیش از ۲۰۰ هزار شهید و ۵۰۰ هزار مجروح و جانباز را تقدیم این انقلاب کردند.

وی با اشاره به اینکه در هر جنایت و کودتایی ردپای آمریکایی‌ها دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها برخلاف آنچه که ادعا می‌کنند در هر فتنه و توطئه‌ای چه پنهان و چه علنی حضور دارند و امروز به عینه می‌بینیم که در جنایات صهیونیست‌ها دخیل هستند، با این وجود اسرائیل غاصب در باتلاق بزرگی گرفتار شده و در حال غرق شدن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha