یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام اسماعیل شادمانی، معاون امور صیانتی، حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ عملیاتی که در آن هیمنه شکست ناپذیری رژیم کودک کُش و جعلی، پایان یافت و در ابعاد بسیار بالایی تبدیل به یک رسوایی تمام عیار در عالم گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل شادمانی معاون حوزه علمیه کرمانشاه در پی شکست اسرائیل غاصب توسط رزمندگان حماس در یادداشتی با عنوان« عملیات طوفان الاقصی معجزه الهی» آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین

آنچه در رابطه با موضوع غزه می‌توان بیان کرد، این است که « عملیات الاقصی» یک معجزه الهی و یک هدیه الهی به مجاهدان فی سبیل الله بود طوفانی که به صورت گردبادی ظاهر شد تا که تمامی استراتژیست‌های نظامی دنیا را انگشت به دهان گذاشته بگذارد.

وقتی می‌بینیم در یک عملیات نظامی پیچیده و پنهانی که توسط یک گروه مقاومت کوچک مثل حماس انجام شده است، هر آنچه را که رژیم جعلی صهیونیستی، به آن افتخار می‌کرده را در یک روز به فنا برد.

عملیاتی که در آن هیمنه شکست ناپذیری، رژیم کودک کُش و جعلی پایان یافت و در ابعاد بسیار بالایی تبدیل به یک رسوایی تمام عیار در عالم گردید.

عملیاتی که در آن سیستم‌های اطلاعاتی، نظامی و امنیتی آنان به سخره گرفته شدند و حجم تلفات و اسیران گرفته شده، حتی در باور آنان نیز نمی‌گنجید، اقدامی که تمام جهان امپریالیسم را در بهت و حیرت فرو برد.

مقام عظمی ولایت، به زیبایی اشاره فرمودند که تا این لحظه انتقامی که رژیم صهیونیستی به دنبال آن بود و قول جبران شکست بزرگ را داده بود به ثمر ننشسته است و تنها کاری که توانسته‌اند انجام دهند ختم به کشتن زن و بچه‌های بی دفاع، شده است.

رژیم صهیونیستی و حامیان آن به خوبی می‌دانند که اگر جبهه مقاومت اراده کند به راحتی آب خوردن می‌تواند ابعاد گسترده‌تری را به تصویر بکشد، اتفاقی که در آن به صورت قطعی می ‌شود ادعا کرد که اصل وجودی این رژیم غاصب و کودک کُش به خطر خواهد افتاد.

فشار جامعه جهانی و ملت‌های آزاده، به جای خود اما آن چیزی که مسلماً قابل رویت و تحلیل است، اتفاقاتی است که در حال رخ دادن است.

ما می‌بینیم که جبهه مقاومت هر روز سطح گستردگی عملیات خود را ارتقا داده و تا جایی پیش رفته است که امروز انصارالله یمن و دیگر جبهه‌های مقاومت به آنچنان سطح بلوغی رسیده‌اند که نه تنها در مقابل حملات دشمن به قدرت بازدارندگی بی مثالی رسیده‌اند دارای یک پدافند قوی می‌باشند، بلکه در شرایط فعلی از حالت پدافندی، خارج و یک چهره آفندی را از آنان می‌بینیم و مشاهده می‌کنیم.

حملات گسترده و موفق حزب‌الله لبنان به نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی و همچنین جبهه جدیدی که توسط مردم قهرمان یمن باز شده است به خوبی گویای این مطلب است.

به صورت نمونه عرض می‌کنم که ارسال موشک و پهپاد توسط انصارالله یمن بندر ایلات راه که از مهم‌ترین بنادر رژیم صهیونیستی است و حجم بالایی از تجارت آنان را به خود اختصاص داده است، زیر ضربات یمنی‌های قهرمان، تمام اقتصاد و سرمایه‌گذاری، امنیت و تجارت آزاد را از آنان سلب کرده است، اخیراً نیز دیدیم که یک کشتی تجاری، متعلق به رژیم صهیونیستی را به نام گلکسی لیدر را به غنیمت گرفته اند.

آنچه امروز اتفاق افتاده است این است که رژیم کودک کش صهیونیستی که روزی ادعای تصاحب از نیل تا فرات را داشت زیر حملات یک گروه مقاومت کوچک، مثل «حماس»، دوام نیاورده و حتی نمی‌تواند از مهاجران صهیونیستی را که از اقصی نقاط دنیا جمع کرده است، دفاع کند.

به طور قاطع عرض می‌کنم اگر چنانچه این رژیم جعلی بخواهد که عملیات خود را گسترده‌تر کند مسلماً با اتفاقات جدیدی از طرف جبهه مقاومت روبرو خواهد شد که که طومار آنان با سرعت بیشتری در هم پیچیده خواهد شد.

پیروزی قطعی از آن مسلمانان و جبهه مقاومت است وعده الهی ان شاءالله به تحقق خواهد پیوست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha