شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 1121543
۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
جهادی

حوزه/مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان گفت:هم اکنون ۲۰ گروه جهادی دانشجویی در مناطق مختلف استان لرستان فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛سرهنگ محسن کریمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیجیان با خدمت جهادی و صادقانه به مردم، رسالت خود را در راستای محرومیت زدایی در مناطق مختلف انجام می دهند.

وی با بیان اینکه ۲۰ گروه جهادی فعال دانشجویی در مناطق مختلف لرستان هم اکنون مشغول خدمت به مردم هستند، افزود: این گروه های جهادی در طول سال خدمات گوناگون عمرانی،آموزشی،فرهنگی،اجتماعی،مشاوره ای و ...به مردم ارائه می دهند.

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان با اشاره به اینکه گروه های جهادی خدمات مختلفی به مردم در مناطق مختلف و محروم ارائه می دهند، اظهار کرد: رنگ آمیزی ۲۵ مدرسه شهری و روستایی، ساخت کامل یک باب منزل مسکونی روستایی، ترمیم ۱۰ مسجد و واکسینه کردن پنج هزار راس دام توسط ۲ گروه تخصصی دامپزشکی از اقدامات گروه‌های جهادی در سال جاری است. امسال ۳۰ پزشک متخصص به ۳۲ روستا اعزام و خدمات درمانی رایگان به مردم ارائه دادند.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها افزود: امسال برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و همچنین تشریح مولفه های انتخاب برتر، کرسی های اندیشی در راستای بصیرت افزایی در انتخابات برگزار می شود.

کریمی با بیان اینکه اردوهای راهیان پیشرفت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۰۰ دانشجوی استان از مراکز علمی و نظامی کشور و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران بازدید کرده اند.

وی در پایان با بیان اینکه دانشجویان بسیجی همواره توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی و در جامعه به بصیرت افزایی پرداخته اند، خاطر نشان کرد: بسیجیان همواره در همه عرصه های خدمت به مردم در صحنه اند و با ایجاد بصیرت در جامعه دسیسه های دشمنان را خنثی می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha