دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کارگاه آموزشی جمعیت و فرزندآوری با رویکرد سبک زندگی فاطمی اردبیل

حوزه/ کارگاه آموزشی جمعیت و فرزندآوری با رویکرد سبک زندگی فاطمی با حضور روحانیون کنشگر و فرهنگ ساز در بحث جمعیت و فرزندآوری، بانوان مبلغه و فعالان فرهنگی و تبلیغی از شهر اردبیل و شهرستان‌های تابعه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، کارگاه آموزشی جمعیت و فرزندآوری با رویکرد سبک زندگی فاطمی امروز با حضور روحانیون کنشگر و فرهنگ ساز در بحث جمعیت و فرزندآوری، بانوان مبلغه و فعالان فرهنگی و تبلیغی از شهر اردبیل و شهرستان‌های تابعه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام علی علایی کارشناس آموزشی تبلیغات اسلامی اردبیل در حاشیه برگزاری این کارگاه، اظهار داشت: در این دوره حجت الاسلام وافی و حجت الاسلام زاهدی از اساتید کشوری به تدریس سرفصل‌های آموزشی اعم از تاریخچه تحولات جمعیتی، تبیین علل و موانع عدم فرزند خواهی، کارگاه روش‌های پاسخگویی به شبهات، کارگاه پاسخگویی به اهم شبهات موانع فرزند خواهی، راهکارهای اجرایی قوانین جوانی جمعیت و گام‌های عملیاتی حل مسئله به مخاطبین پرداختند.

وی افزود: در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا شد تا در دوره‌های تکمیلی کشوری شرکت کنند.

گفتنی است، این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی با اهمیت جمعیت و فرزندآوری، تبیین علل و موانع عدم فرزندآوری و ارائه راهکارهای عملی برای افزایش جمعیت برگزار شد.

انتهای خبر/.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha