شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
بیر

حوزه / امیرسرتیپ شرفی گفت: باید سوالات و پاسخ‌های خود را از قرآن دریافت کنیم و لذا کلیه پرسنل در نیروی زمینی ارتش خودشان را خادم قرآن می‌دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، امیرسرتیپ کیومرث شرفی معاون اجرایی فرماندهی نیروی زمینی ارتش امروز در مراسم اختتامیه چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی گروه ۸۴۰ موشکی مستقر در پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل در آستان علی بن باقر(ع) مشهد اردهال برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطرات شهدای دوران انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای مقاومت، اظهار داشت: برگزاری این دور از مسابقات در کنار حرم علی بن باق(ع) یکی از برکات مسابقات قرآنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

امیر سرتیپ شرفی، ضمن قدرانی از برگزار کنندگان این مراسم و شکرگزاری از نعمت امنیت در سراسر میهن اسلامی ایران، گفت: خدا را شاکریم برگزاری مسابقات قرآنی که پیوند مبارک بین رده‌های مختلف نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را رقم زده است.

معاون اجرایی فرماندهی نیروی زمینی ارتش، قرآن را کتاب روایت و نور دانست و یادآور شد: برگزاری جلسات و محافل اُنس با قرآن در تمام یگان‌ها، پادگان‌ها و در بین خانواده‌های ارتش جهموری اسلامی ایران به‌برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و نورانیت قرآن می‌باشد.

وی به تأثیر گذاری بسیار بالای مفاهیم قرآنی در بین پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: قرآن علاوه بر روح ظاهری یک باطن عمیق دارد که با تفسیر حقایق قرآن به مردم و جامعه نشان داده می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم تجلیل شایسته از نفرات برتر در مسابقات قرآنی، اظهار کرد: باید سوالات و پاسخ‌های خود را از قرآن دریافت کنیم و لذا کلیه پرسنل در نیروی زمینی ارتش خودشان را خادم قرآن می‌دانند.

معاون اجرایی فرماندهی نیروی زمینی ارتش، با بیان اینکه انسان زمانی قدر خودش را می‌داند که در کنار قرآن باشد، خاطرنشان کرد: به‌عنوان یک سرباز کوچک از فرماندهی کل ارتش، افتخار خادمی قرآن را داریم.

وی با بیان اینکه ما مسلمانان اگر به قرآن عمل نکنیم خسارتمان نسبت به دیگران بیشتر خواهد بود، ابراز کرد: بشریت از صدر تا ابد تمام ثروت، دانش و پیشرفت خودش را از طریق قرآن به دست آورده است.

امیرسرتیپ شرفی، با بیان اینکه قرآن همیشه زنده و پویا است، یادآور شد: مردم ایران اسلامی، نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران با توسل به قرآن، خودشان را از ذلت و تبعیت از استکبار جهانی نجات دادند.

وی با بیان اینکه به‌خاطر انس به قرآن در دنیا عزیز شده‌ایم، اظهار کرد: باید قدر این عزتمندی را در دنیا بدانیم و نسبت به‌ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در خانواده، یگان‌های ارتش و جامعه بیش از پیش تلاش کنیم.

معاون اجرایی فرماندهی نیروی زمینی ارتش، با بیان اینکه فعالان قرآنی در نیروی زمینی ارتش قهرمانان قرآنی هستند، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم قرآن را بین در خانواده‌ها و جوانانمان ترویج دهیم، باید فعالان قرآنی که زبان و دل‌هایشان با قرآن مأنوس می‌باشد را دائم محترم بدانیم.

امیر سرتیپ شرفی تصریح کرد: کسانی که با قرآن مأنوس باشند راه سعادت را پیدا می‌کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha