یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: ضربه‌ای که عملیات طوفان الاقصی به ساختار امنیتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی وارد کرد به هیچ وجه قابل جبران و فراموش شدن نیست.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) به‌عنوان بزرگ بانوی اسلام نماد بزرگی جایگاه زن در دین مبین اسلام است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران افزود: حضرت زهرا(س) هم در بُعد شخصیتی و هم در بُعد اجتماعی و مذهبی به نوعی الگو و نمونه بودند به نحوی که ایشان در بحث همسرداری و تربیت فرزندان یکی از نخبگان و بزرگان تاریخ بشریت محسوب می‌شوند، زیرا اهل بیت(ع) در دامان این بانوی بزرگ رشد و تربیت یافتند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به هفته بسیج و جایگاه آن در جامعه کنونی، یادآور شد: بسیج یک نهاد گسترده و فراگیر و مردمی است و در عمل بارها حضور خود را با تمام قوت نشان داده، بنابراین کسانی که به روش‌ها و انحای مختلف به دنبال تخریب جایگاه بسیج و بسیجی هستند افرادی غافل و نادان و بعضاً فریب خورده تبلیغات دشمنان می‌باشند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: در بسیاری از حوادث طبیعی همانند زلزله و سیل نیروهای بسیجی در کنار سایر ارگان‌ها و نهادهای امدادی پا به پای آنان به آسیب دیدگان بدون هیچ گونه منت و چشم داشتی خدمت رسانی کرده‌اند که این عملی ارزشمند می‌باشد و بی‌گمان در نزد خداوند متعال بی‌اجر نخواهد ماند.

وی با اشاره به جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، اظهار کرد: ضربه‌ای که عملیات طوفان الاقصی به ساختار امنیتی و جاسوسی رژیم جعلی اسرائیل وارد کرد به هیچ وجه قابل جبران و فراموش شدن نیست، زیرا این ضربه و عملیات موفقیت آمیز حماس و جبهه مقاومت چهره واقعی صهیونیست‌ها را برای همه عیان ساخت.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی عملاً نشان داد که امروز اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته و ان‌شاءالله با تعامل و یک‌دست شدن جریان‌های مقاومت در منطقه، رژیم منحوس اسرائیل به‌زودی از صحنه روزگار محو خواهد شد و دنیای اسلام و جهان روی آرامش و صلح را دوباره خواهند دید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیر الکلام IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 0
    أَلَا وَ إِنِّي قَدْ دَعَوْتُكُمْ إِلَى قِتَالِ هَؤُلَاءِ الْقَوْمِ لَيْلًا وَ نَهَاراً وَ سِرّاً وَ إِعْلَاناً وَ قُلْتُ لَكُمُ اغْزُوهُمْ قَبْلَ أَنْ يَغْزُوكُمْ، فَوَاللَّهِ مَا غُزِيَ قَوْمٌ قَطُّ فِي عُقْرِ دَارِهِمْ إِلَّا ذَلُّوا؛ فَتَوَاكَلْتُمْ وَ تَخَاذَلْتُمْ حَتَّى شُنَّتْ عَلَيْكُمُ الْغَارَاتُ وَ مُلِكَتْ عَلَيْكُمُ الْأَوْطَانُ. [فَهَذَا] وَ هَذَا أَخُو غَامِدٍ [وَ] قَدْ وَرَدَتْ خَيْلُهُ الْأَنْبَارَ وَ قَدْ قَتَلَ حَسَّانَ بْنَ حَسَّانَ الْبَكْرِيَّ وَ أَزَالَ خَيْلَكُمْ عَنْ مَسَالِحِهَا وَ لَقَدْ بَلَغَنِي أَنَّ الرَّجُلَ مِنْهُمْ كَانَ يَدْخُلُ عَلَى الْمَرْأَةِ الْمُسْلِمَةِ وَ الْأُخْرَى الْمُعَاهِدَةِ فَيَنْتَزِعُ حِجْلَهَا وَ قُلُبَهَا وَ قَلَائِدَهَا وَ رُعُثَهَا مَا تَمْتَنِعُ مِنْهُ إِلَّا بِالاسْتِرْجَاعِ وَ الِاسْتِرْحَامِ، ثُمَّ انْصَرَفُوا وَافِرِينَ مَا نَالَ رَجُلًا مِنْهُمْ كَلْمٌ وَ لَا أُرِيقَ لَهُمْ دَمٌ. فَلَوْ أَنَّ امْرَأً مُسْلِماً مَاتَ مِنْ بَعْدِ هَذَا أَسَفاً مَا كَانَ بِهِ مَلُوماً بَلْ كَانَ بِهِ عِنْدِي جَدِيراً.
    • حمله IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      0 0
      در اين فرمايش امير المومنين عليه السلام، دفاع پشت خانه را ذلت آور دانسته اند، بنا بر این بایستی مقاومت فلسطین از لاک دفاعی بدر آید و با صهیونیست ها در مناطق استقرارشان نبرد کند.
  • تقویت IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 0
    از لحاظ تسلیحاتی می بایست حماس را تقویت کرد
  • ازدیاد مدد IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    در ادامه لازم هست که مقاومت اسلامی فلسطین هر گونه که می شود تقویت شود، تا دشمن را با خاری بیرون براند و تازه مناطق جدید را هم تصرف کند
  • حمایت آسان IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    آمریکا تروریست زا و تروریست پرور، تمام قد، دارد از رژیم جعلی حمایت می کند، همه ما می توانیم از جبهه مقاومت در مقابل کفر و استکبار، حمایت کنیم، دعا خیلی مهم است بخصوص دعای مرزداران (دعای ۲۷ صحیفه سجادیه) دعایی فوق العاده کوبنده، ترجمه دعا را ببینیم.
    • سلاح IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      0 0
      در روایت های متعدد، دعا را به عنوان سلاح انبیاء، مومن و ... معرفی فرمودند، خب اگر در جبهه جنگ حضور می داشتیم، چقدر وقت باید مصرف می کردیم؟ الآن خواندن این دعای مرزداران چقدر وقت می برد؟ تازه توی خط مقدم طرف جانش رو کف دستش گرفته اما ما توی خونه مون در امنیت هستیم، شکرانه نعمت امنیت،مرتب و پیامی بخوانیم این دعای عظیم را.
  • سوره نصر IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    سوره نصر برای نصرت بر دشمنان خوب است در نمازها بخوانیم، بخوانیم و به دیگران برسانیم.
  • استفاده IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    (51) (و من كلام له (عليه ‏السلام)) لما غلب أصحاب معاوية أصحابه (عليه ‏السلام) على شريعة الفرات بصفين و منعوهم من الماء قَدِ اسْتَطْعَمُوكُمُ الْقِتَالَ فَأَقِرُّوا عَلَى مَذَلَّةٍ وَ تَأْخِيرِ مَحَلَّةٍ أَوْ رَوُّوا السُّيُوفَ مِنَ الدِّمَاءِ تَرْوَوْا مِنَ الْمَاءِ فَالْمَوْتُ فِي حَيَاتِكُمْ مَقْهُورِينَ وَ الْحَيَاةُ فِي مَوْتِكُمْ قَاهِرِينَ أَلَا وَ إِنَّ مُعَاوِيَةَ قَادَ لُمَةً مِنَ الْغُوَاةِ وَ عَمَسَ عَلَيْهِمُ الْخَبَرَ حَتَّى جَعَلُوا نُحُورَهُمْ أَغْرَاضَ الْمَنِيَّةِ . مجاهدان فلسطینی می توانند از این بیانات امیرالمومنین علیه السلام برای موقعیت کنونی استفاده کنند و همه همتشان را برای عقب راندن دشمن عنود بکار گیرند. وفقهم الله تعالی.
  • ضربات IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    در ضربات به پیکره استکبار و در صدرش آمریکا می بایست از هدر دادن مهمات جلوگیری کرد، ضربه دقیق، فوق العاده موثر، کثیر الهلاک و مداوم باشد