شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ رئیس رسانه ملی از تولید مجموعه نمایشی شهید نادر مهدوی خبر داد و گفت: فیلمنامه مجموعه نمایشی شهید نادر مهدوی در دستور کار است که تولید می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شامگاه سه شنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به جنگ غزه، اظهار داشت: مقاومت فلسطین با دست خالی ذلت و سرشکستگی و وضعیت بی سابقه ای را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر یکی از نقطه های مقاومت است، افزود: بوشهر از پنج قرن پیش در برابر استعمار متجاوز غربی، انگلیسی و پرتغالی مقاومت کرده است.

جبلی، شهیدان ریسعلی دلواری ها، نادر مهدوری ها و علمای شهید را از افتخارات استان بوشهر برشمرد و گفت: این استان در دوران دفاع مقدس سنگر مقاومت ایران در برابر دشمن متجاوزگر به اقتصاد و تولید نفت کشور بود.

وی با بیان اینکه جلوه های مقاومت در استان بوشهر فراوان است، ادامه داد: یکی از کوتاهی ‌های رسانه ها در طول این سال ها این که این نقاط درخشان تاریخ معاصر و مقاومت استان بوشهر را به خوبی به تصویر نکشیده اند.

رئیس رسانه ملی از تولید مجموعه نمایشی شهید نادر مهدوی خبر داد و عنوان کرد: بعد از مدتها که در آرزوی یک اثر فاخر هنری درباره افتخارات استان بوشهر بودیم، خوشبختانه فیلمنامه مجموعه نمایشی شهید نادر مهدوی در دستور کار است که تولید می شود.

وی افزود: ظرفیت های این استان در حوزه های فرهنگی و تاریخی و تمدنی زیاد است و اکنون هم پایتخت اقتصاد جمهوری اسلامی است و حوزه انرژی هسته ای هم یکی دیگر از عرصه های مقاومت مردم بوشهر است.

جبلی گفت: اولویت صدا و سیما یادآوری و بازخوانی هویت ملی، تاریخی، فرهنگی، امتی و جهانی ایران در عرصه های مختلف است.

وی با تأکید بر توجه به عنصر هویت به ویژه برای نسل های جوان، خاطرنشان کرد: جلوی طوفان های ضد هویتی و ضد فرهنگی رسانه های دشمن که با تمرکز بر روی سلامت و فرهنگ و اخلاق و ایمان جامعه ما دنبال می شود را با بازخوانی هویت ملی بگیریم.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه در سند تحول صدا و سیما یکی از مهمترین وظایف ما پرداختن به ظرفیت های متنوع در جای جای کشور است، تاکید کرد: ظرفیت های استان ها فقط در چهار دیواری خودشان باقی نماند بلکه باید به ظرفیت ملی تبدیل و دیده و توجه شود.

وی افزود: پرداختن به این ظرفیت ها و توجه کردن و در قاب تصویر کشاندن آنها در رسانه های سراسری افتخارآفرین، امیدآفرین و حلال مشکلات است.

جبلی با بیان اینکه استان بوشهر ثروتمند و پر ظرفیت است و امکانات متعددی در این جا وجود دارد، عنوان کرد: خدماتی که نظام اسلامی در این استان به مردم ارائه می دهد بزرگ است که برای نشان دادن این دستاوردها و تلاش برای رفع مشکلات و برجسته کردن افتخارات فرهنگی استان، حتما باید به صداو سیمای بوشهر نگاه ویژه شود.

وی یادآور شد: انتظار ما از مسئولین استانی حمایت از صداو سیمای بوشهر است و ما هم قول می دهیم آنچه در توان داریم برای پیشبرد اهداف نظام در استان بوشهر بکار گیریم.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha