دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه کنگان

حوزه/ امام جمعه کنگان گفت: آموزش و پرورش کنگان در راستای تقویت معنویت در مدارس تلاش کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان امشب در دیدار با معاون پرورشی و مربیان تربیتی مدارس شهرستان کنگان، اظهار داشت: انتظار از مدیران انقلابی آموزش و پرورش در دولت سیزدهم این است که نهایت تلاش خود را برای قرار دادن دانش آموزان در مسیر تربیت دینی و اسلامی به‌کار گیرند و در راستای تقویت معنویت در مدارس تلاش کنند.

وی ضمن بیان اهمیت جایگاه و عظمت کار در حوزه تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد: تمامی مقامات کشور خروجی آموزش و پرورش هستند و به‌نوعی آموزش و پرورش مغز متفکر کشور است، لذا باید در این حوزه سرمایه گزاری مطلوب کرد.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: باید خروجی آموزش و پرورش تربیت انسان‌های مومن و انقلابی باشد و تنها در این صورت می‌توانیم ادعا کنیم که آموزش و پرورش خوب کار کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کنگان، با تأکید بر اینکه همه استعدادهای کشور برای تعلیم و تربیت در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد، بیان کرد: باید دانش آموزان با منطق قرآن و اسلام و سنت رسول خدا(ص) و سیره و منش اهل بیت(ع) تربیت شوند و آموزش و پرورش برای رشد قرآنی دانش آموزان برنامه‌ریزی مدون داشته باشد.

امام جمعه کنگان با یادآوری اینکه دستاوردهای علمی امروز کشور به برکت تعلیم و تربیت صحیح فرزندان ملت در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها بوده، اضافه کرد: موشک‌های دست ساخته ایرانی‌ها که امروز آمریکایی‌ها را به هراس انداخته، توسط فرزندان ایران اسلامی که روزگاری در مدارس تحصیل کرده‌اند ساخته شده و امروز به کشور آبرو و اعتبار بخشیده و آن را در سطح جهانی مطرح کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha