شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
یاوری

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: حماسه ۹ دی، نمادی از بصیرت، دشمن‌شناسی و میثاق مردم با ولایت و انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، عصر امروز در نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی حماسه یوم الله ۹ دی در سالن جلسات استانداری با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی از حماسه‌های ماندگار و کم نظیر در تاریخ نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود، اظهار داشت: در حماسه ۹ دی مردم جواب فتنه‌گران و عوامل فتنه را دادند و با حضور به موقع خود در دفاع از اهداف اسلام و انقلاب به صحنه آمدند.

وی حماسه ۹ دی را نمادی از بصیرت، دشمن‌شناسی و میثاق مردم با ولایت و انقلاب دانست و یادآور شد: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در ۹ دی نشان دادند که این نظام جایی برای فتنه‌گران ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر مردمی، با محتوا بودن و باشکوه برگزار شدن برنامه‌های حماسه یوم الله ۹ دی تأکید کرد گفت: برنامه‌های ۹ دی باید با محوریت مناسبت‌ها و رویدادهای روز برگزار شود.

یاوری خاطرنشان کرد: بیان اهداف شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با داعش و مقایسه عملکرد و خدمات ۲ ساله دولت سیزدهم و تجلیل از خدمات شهدای امنیت در ایام‌الله ۹ دی، بخشی از جهاد تبیین بوده که لازم است در اجرای برنامه‌های یوم الله ۹ دی به آن پرداخته شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha