سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: شهدا در مکتب خود، جان و مال و خانواده و تحصیل و حتی پُست و مقامشان را برای انقلاب هزینه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای شهرستان بوشهر، اظهار داشت: یادواره شهدا دارای دو بُعد تجلیلی و تعلیمی است که بُعد دوم اهمیت بیشتری دارد.

وی به تشریح ویژگی‌های شهدا پرداخت و افزود: ایمان، تقوا، شناخت اولویت‌ها، سیره اخلاقی، بصیرت و خدمتگزاری به مردم از ویژگی‌های شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان کرد: شهدا علاوه بر دل و زبان، در عمل عشق خود به جهاد و شهادت را نشان دادند.

وی با بیان اینکه انسان‌های بزرگ خود را برای انقلاب هزینه می‌کنند، افزود: برخی با دین معامله دنیا می‌کنند در حالی که شهدا در مکتب خود، جان و مال و خانواده و تحصیل و حتی پُست و مقامشان را برای انقلاب هزینه کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: شهدا هیچ وقت فکرشان را در دنیا متوقف نکردند و از دنیا عبور کرده و آخرت و منزلگاه اصلی را می‌دیدند.

وی با بیان اینکه شهید با شهادت خود چهار چیز می‌آفریند، تصریح کرد: شهید با شهادتش برای خود شخصیت عرشی، برای خانواده‌اش افتخار، برای کشورش اقتدار ملی و برای دین عزت می‌آفریند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تأکید براینکه شهدای غزه در جهان غوغایی به پا کرده‌اند، عنوان کرد: ایستادگی و مقاومت مردم غزه و شهدا باعث شده تا تمام مردم کشورهای جهان از فلسطین حمایت کنند و شاهدیم که رویکرد مردم جهان به سمت اسلام زیادتر شود.

وی با بیان اینکه همه شهدا به ویژه شهدای شهرستان بوشهر ویژه هستند، ابراز کرد: اگر ارتحال انسان از دنیا بدون شهادت باشد، عین ضرر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha