دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طلاب حوزه علمیه نجف اشرف

حوزه/ جمعی از طلاب حوزه علمیه نجف اشرف در بیانیه ای تداوم تهاجم دشمن صهیونیستی به مسلمانان غزه، استقامت و اولین شکنی های اسلام را محکوم کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جمعی از طلاب حوزه علمیه نجف اشرف در بیانیه ای تداوم تهاجم دشمن صهیونیستی به مسلمانان غزه، استقامت و اولین شکنی های اسلام را محکوم کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ

وعده ای از جانب خداوند متعال برای حمایت از دوستان و رزمندگانش

ای اهل اسلام، ای مردم فلسطین، ای مردم غزه، با مبارزه شما با یهود و صهیونیسم، دل های مؤمنان شفا می یابد.

دل ما با شماست و دستان ما برای شما دعا می کند، صبور و متحد باشید که شما از اولین مرز اسلام دفاع می کنید، استواری شما مایه افتخار اسلام است و شهادت و خون شما، خون تازه ای را به پیکر اسلام تزریق می کند.

ای مردم مدعی حقوق بشر، اعمال و بی عدالتی شما آنچه را که در درون شماست آشکار کرده است.

ای اهل اسلام، باید با جان، اموال و رسانه هایتان از مسلمانان حمایت کنید، زیرا غزه در حال قربانی شدن است.

ای حاکمان کشورهای مسلمان باید برای رفع ظلم بر مسلمانان فلسطین حرکت کنید وگرنه با ظالمان محشور خواهید شد؛ زیرا جنگ حق و باطل است و جمع این دو ممکن نیست.

ای مسلمانان، امت حضرت نبی اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) توسط گروهی از فاسقان، حنایتکاران و ستمگران که خون کودکان و زنان را می ریزند، مورد هجوم قرار می گیرد.

این را به عنوان فریادی بلند از حوزه علمیه نجف اشرف به مردم شریف بشریت می گوییم

شنیده اید و گوش هایتان پر شده از فتوای علمای دین و رهبران آن و ائمه مسلمین و حجت های خداوند برای عاملان، در مورد وجوب جهاد بر هر مسلمانی در شرق و غرب زمین برای حمایت از مظلوم که وظیفه عقلانی هر انسانی است.

بگذارید مردم فلسطین آرام باشند، زیرا این مسیر ادامه خواهد داشت و خون آنها مجاهدان را به بار خواهد آورد.

اللَّهُمَّ اغْزُ بِکُلِّ نَاحِیَةٍ مِنَ الْمُسْلِمِینَ عَلَی مَنْ بِإِزَائِهِمْ مِنَ الْمُشْرِکِینَ ، وَ أَمْدِدْهُمْ بِمَلَائِکَةٍ مِنْ عِنْدِکَ مُرْدِفِینَ ، حَتَّی یَکْشِفُوهُمْ إِلَی مُنْقَطَعِ التُّرَابِ قَتْلًا فِی أَرْضِکَ وَ أَسْراً.

جمعی از طلاب حوزه علمیه نجف اشرف

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha