چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام انوری گفت: مدیران دانشگاه تبریز به‌صورت شبانه‌روزی در حال تلاش برای حل مشکلات دانشگاه هستند ولی مشکلات زیاد است و دانشجویان نیز حق دارند مطالبه‌گری کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام محمد انوری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی امروز در آیین بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه تبریز، اظهار داشت: مدیران دانشگاه تبریز به‌صورت شبانه‌روزی در حال تلاش برای حل مشکلات دانشگاه هستند ولی مشکلات زیاد است و دانشجویان نیز حق دارند مطالبه‌گری کنند.

وی ادامه داد: بخشی از وظیفه‌ من این است که در کنار شما دانشجویان قرار بگیرم و به نظرم در این امر کم‌کاری کرده‌ام و باید بیش از این حامی و پشتیبان دانشجویان باشم.

انوری در خصوص حواشی مربوط به تشکل انجمن اسلامی دفتر تحکیم وحدت، اظهار کرد: ملاک و حجت شرعی همه‌ ما قانون و مقررات است و بنده شخصاً قوانین را حجت شرعی می‌دانم، ولی هرکس این احتمال را می‌دهد که در برخی از تصمیم‌ها برخلاف قوانین عمل شده، می‌تواند با گفت‌وگو این موارد را حل کرد، قصد ما این نبود که براساس نظر شخصی یک تشکل را منحل کنیم ولی بازهم حاضر هستیم با دانشجویان گفت‌وگو کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: درِ اتاق من به روی همه‌ شما دانشجویان باز است و با تمام وجود در خدمت شما هستیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha