یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
تصویر/پارس آبادمغان بار دیگر با ورود ۲ شهید گمنام عطرآگین می‌شود

حوزه/همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه (س)، پیکر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس شهرستان پارس آبادمغان را عطرآگین خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، همزمان با سالروز حضرت زهرای مرضیه (س)، پیکر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس شهرستان پارس آبادمغان را عطرآگین خواهد کرد.

علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در جلسه هماهنگی استقبال از شهدای گمنام که امروز در شهرستان پارس آباد برگزار شد،اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر این ۲ شهید گمنام روز یکشنبه ۲۶ آذرماه در اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که ویژه برنامه‌های مختلفی در شهرستان پارس آباد به همین مناسبت برگزار خواهد شد، گفت: مراسم تشییع شهدای گمنام روز یکشنبه ۲۶ آذرماه از ساعت ۹ صبح بعد از اقامه نماز میت برای این شهدای گمنام در اردبیل برگزار و در ادامه جهت خاکسپاری، رهسپار شهرستانهای اردبیل، مشگین‌شهر و پارس‌آباد می شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اعلام اینکه تمام تلاش ما بر این است تا برنامه‌های تدارک دیده شده در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به شکل پرشور و مردمی برگزار شود، گفت: دو شهید گمنام شهرستان پارس آباد قرار است یکی در کشت و صنعت مغان و دیگری در روستای ایران آباد تشییع و خاکسپاری شوند.

انتهای خبر/.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha