یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
وحدت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه(س)، گفت: از نگاه انقلاب اسلامی حوزه و دانشگاه مانند دوبالی هستند که با تکیه بر آنها می‌توان پرواز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست هم‌اندیشی با محوریت برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های روز وحدت حوزه و دانشگاه امروز با حضور رئیس دانشگاه آزاد واحد دشتستان، نماینده دانشکده کشاورزی، معاون پژوهش مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع)، مدیر و معاون پژوهش و فرهنگی مدرسه علمیه حضرت رقیه(س)، در مدرسه علمیه خواهران برازجان برگزار شد.

غیب الهی مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه(س)، اظهار داشت: از نگاه انقلاب اسلامی حوزه و دانشگاه مانند دوبالی هستند که با تکیه بر آنها می‌توان پرواز کرد.

وی افزود: هدف حوزه و دانشگاه این است که طلاب و دانشجویان که بهترین عناصر جامعه هستند، در زمینه علوم دینی و تجربی قوی باشند و در خط اسلام و عظمت کشور و بلند کردن پرچم اسلام، بیدار کردن ملت‌های عالم و روح بخشیدن به این دنیای مرده کار و تلاش نمایند.

غیب الهی بیان کرد: اسلام و انقلاب به‌وسیله همین قشر طلاب و دانشجو است که می‌تواند ریشه‌های آن را عمیق کند و این مهمترین نقطه مشترک حوزه و دانشگاه است.

در ادامه معصومی رئیس دانشگاه آزاد اظهار کرد: باید از امکانات موجود دانشگاه‌ها در راستای ایجاد وحدت حوزه و دانشگاه استفاده کرد.

وی تصریح کرد: برطرف کردن شبهات جامعه بر عهده روحانیون است که باید ارتباط خود را با دانشگاه بیشتر کنند، البته عملکرد ما در این زمینه تنها محدود به روز وحدت حوزه و دانشگاه نیست، بلکه می‌کوشیم با برگزاری برنامه‌های مختلف همواره این مسیر را ادامه دهیم.

کرسی آزاد اندیشی با همکاری دانشجویان و طلاب، غرفه دستاوردهای پژوهشی طلاب و تجلیل از پژوهشگران موفق از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha