دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: طلاب و روحانیون وابستگی به حاکمیت نداشته باشند زیرا استقلال باعث بالندگی هرچه بیشتر حوزه های علمیه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان دیدار صمیمی طلاب و روحانیون شهرستان کامیاران امروز با حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در این دیدار عنوان کرد: علما، روحانیون و طلاب همواره نقش هدایتگر و مبلغ دین اسلام را برعهده داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: طلاب و روحانیون وابستگی به حاکمیت نداشته باشند زیرا استقلال باعث بالندگی هرچه بیشتر حوزه های علمیه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تاکید کرد: از ویژگی های حضرت زهرا(س) می توان به علم، تهذیب و خانواده اشاره کرد که مردم سراغ حضرت زهرا(س) می‌رفتند که از علم ایشان استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اهمیت و جایگاه وحدت شیعه و سنی در این زمانه، یادآورد شد: وحدت بین برادران و خواهران تشیع و اهل سنت به نوعی نشان دهنده ارادت به اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه خانه های عالم اشاره کرد و افزود: تجهیز شدن خانه های عالم به زودی انجام می‌گیرد و خدا را شاکریم که زیرساخت حوزه های علمیه در این شهرستان فراهم است و باید برای جذب طلبه تلاش بیشتری کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha