دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
.

حوزه/امام جمعه نظر آباد گفت: جا داشت وزیر جهاد کشاورزی که به‌عنوان نماینده رییس جمهور به شهرستان نظرآباد قطب کشاورزی ودامداری استان است، سفر کرده بود با برگزاری دیدار مردمی درد و دل مردم، خصوصا کشاورزان ودامداران شهرستان که با انواع مشکلات مواجه هستند را می‌شنید و چاره اندیشی می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نظرآباد با اشاره به جایگاه و شخصیت منحصر به فرد حضرت زهرا(س) اظهار داشت: طبق آموزه‌های دینی، حضرت فاطمه(س) تنها یک شخص نیستند، بلکه یک جریان، تفکر، منظومه فکری، نظام تربیتی و در یک کلمه یک «مکتب» است.

وی در ادامه با اشاره خباثت امریکا در قبال جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: "قانون وتو" مصداق بارز قانون جنگل است و عجیب این‌ که در این سال‌ها بیشترین سود را از این قانون نفرت‌ برانگیز، رژیم جنایتکار و خبیث صهیونیستی برده است.

وی افزود: پاسخ قاطع مقاومت به وتوی آمریکا این بود که دیگر نه فقط کشتی‌های اسرائیلی بلکه هر کشتی با هر ملیتی که بخواهد محموله‌ای به سوی فلسطین اشغالی ببرد هدف مشروع یمنی‌ها خواهد بود.

امام جمعه شهرستان نظرآباد با اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به این استان گفت: مردم ولایتمدار، انقلابی و قدرشناس استان البرز با استقبال پرشور و کم نظیر خود از رئیس جمهور مردمی حماسه عظیمی خلق کردند.

وی تصریح کرد: این دولت مردمی و انقلابی در راه خدمت به مردم از تنبلی و بهانه‌گیری دوری کرده و کار و فعالیت در این دولت پُرکار متوقف نخواهد شد، اما کشاورزان از گرانی ادوات کشاورزی و کود و دامداران از گرانی نهاده‌های دامی گلایه‌مند هستند.

وی یادآور شد: جا داشت تا وزیر جهاد کشاورزی که به‌عنوان نماینده رییس جمهور به شهرستان نظرآباد قطب کشاورزی ودامداری استان است، سفر کرده بود با برگزاری دیدار مردمی درد و دل مردم، خصوصا کشاورزان ودامداران شهرستان که با انواع مشکلات مواجه هستند را می‌شنید و چاره اندیشی می‌کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha