دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مديريت حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: ۳۰ کتاب و ۷ مقاله علمی پژوهشی حوزه علمیه خواهران مازندران رونمایی شد.

فاطمه اردشیری، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران از رونمایی ۳۰ کتاب و ۷ مقاله علمی پژوهشی طلاب خواهر حوزه علمیه خواهران استان به مناسبت هفته پژوهش خبر داد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران اظهار کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، هیچ ذخیره و میراثی، سودمندتر و با ارزش‌تر از کتاب نیست، چرا که مایه آرامش روحی انسان است، و یکی از مقوله‌های مهم، کتاب‌های دینی است.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌هایی که در حوزه علمیه خواهران وجود دارد و هر سال شاهد آن هستیم، به نگارش درآمدن این آثار علمی و دینی است، امسال نیز مانند سال‌های پیش، به مناسبت هفته پژوهش از این آثار رونمایی شد و از نویسندگان آن‌ها تجلیل به عمل آمد.

اردشیری تأکید کرد: این آثار در موضوعات مختلف از جمله فقهی، تفسیری، اخلاق، کلام و... می‌باشد؛ بی‌تردید آنان که در مسیر راه‌یابی به وادی نور و معرفت گام می‌نهند، با آفرینش آثار مکتوب و با دانش خویش، جامعه خود و بشریت را از ظلمات جهل به روشنایی و نور راه می برند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران بیان کرد: نویسندگان با قلم‌های‌ خود تاثیر مستقیمی بر شکل‌گیری فرهنگ‌های خرد و کلان در زندگی ما دارند؛ یکی از فعالیت‌های معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران در چند سال اخیر،تشویق و انگیزه دهی در امر چاپ کتب و نشر مقالات علمی پژوهشی در مجلات معتبر بوده است و تاکنون توانسته است به نتایج خوبی برسد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha