یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ سوگواره یاس نبوی در مدرسه علمیه زینب کبری آران و بیدگل

حوزه / حجت الاسلام روحانی‌فر با بیان اینکه اختلاس و دزدی و مسئولینی که دچار کجروی می‌شوند با جمهوری اسلامی میانه ای ندارد، گفت: اداره کردن اسلام با معجزه نیست بلکه اثبات اسلام با معجزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمد باقر روحانی فر رئیس اداره ضوابط شرعی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا امروز در مراسم سوگواره یاس نبوی که با حضور اساتید، طلاب، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مدرسه علمیه تخصصی زینب کبری(س) آران و بیدگل برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: تردیدی نداریم که حضرت زهرا(س) در تمام ابعاد الگو هستند و با پیروی از ایشان سعادت دنیا و آخرت را خواهیم داشت.

رئیس اداره ضوابط شرعی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا به نقش اجتماعی حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: نقش اجتماعی آن حضرت به طور شاخص باید الگوی همگان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اگر رابطه خود را با امام زمان(عج) درست تنظیم کنیم، برخی اشکالات را خدا چشم پوشی می‌کند، تأکید کرد: تمام سعی ما باید این باشد که رابطه خودمان با ولی تنظیم شود.

حجت الاسلام روحانی‌فر با بیان اینکه همه امامان به شهادت رسیدند تا ولایت به ریاست تبدیل نشود، اظهار کرد: رابطه با ولی رابطه بسیار مهمی است؛ در کل زندگی جهان رابطه با ولی شروع می‌شود و با ولی نیز تمام می‌شود.

رئیس اداره ضوابط شرعی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه اختلاس و دزدی و مسئولینی که دچار کجروی می‌شوند با جمهوری اسلامی میانه ای ندارد، گفت: اداره کردن اسلام با معجزه نیست بلکه اثبات اسلام با معجزه است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha