پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
جمالی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت شهدای مقاومت غزه و فلسطین با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز حضرت زهرا(س) ولایتمداری است و زنان و دختران ما باید این بانوی بزرگ را الگوی شخصیتی و رفتاری خود در زندگی قرار دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به بمباران روزانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، بیان کرد: مردم مظلوم غزه و فلسطین روزانه توسط رژیم جعلی و کودکش صهیونیستی به شهادت می‌رسند، اما صدایی از نهادهای اسمی حقوق بشری در نمی‌آید یا هم اگر صدایی باشد آن را در نطفه خفه می‌کنند.

حجت الاسلام جمالی افزود: با همکاری معاونت فرهنگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت شهدای مقاومت غزه و فلسطین با سخنرانی حجت‌الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: این مراسم شنبه و یکشنبه ۲۵ و ۲۶ آذرماه به مدت دو شب از ساعت ۱۹:۳۰ در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha