دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
راهپیمایی یزد

حوزه/همزمان با روز یلدا، مردم استان یزد در ۲۷محل برگزاری نماز جمعه با پیمودن مسیرهایی و تجمعاتی، جنایات اسرائیل در غزه را با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، بر اساس اعلام روز گذشته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، امروز پس از برگزاری نماز جمعه در ۲۷ نقطه استان یزد راهپیمایی همبستگی و حمایت از ملت مظلوم و مقاوم غزه و فلسطین برگزار شد.

در شهر یزد، راهپیمایان یزد بعد از اقامه نماز جمعه با حضور گسترده از محل مسجد ملااسماعیل تا خیابان قیام با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات اسرائیل را که با حمایت استکبار جهانی از جمله آمریکا انجام می شود، محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که پرچم‌های ایران اسلامی و فلسطین را با خود حمل می‌کردند با شعارهای فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است، دست خدا بر سرماست، خامنه‌ای رهبر ماست، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، انزجار خود از جنایات رژیم کودک کش اسرائیل را ابراز کردند و خواستار هر چه سریعتر آتش بس و جنگ در غزه شدند.

راهپیمایان در پایان این راهپیمایی پس از قرائت قطعنامه، با شعار الله اکبر بندهای قطعنامه را تأیید کردند و پایان جنگ را خواستار شدند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha