سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از اعزام دانش آموزان تحت حمایت این نهاد به اردوهای تخصصی تحت عنوان اردوهای راهیان پیشرفت به استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر امروز در جمع خبرنگاران از اعزام دانش آموزان تحت حمایت این نهاد به اردوهای تخصصی تحت عنوان اردوهای راهیان پیشرفت به استان فارس خبر داد و اظهار داشت: اردوهای راهیان پیشرفت فرصتی برای آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب است.

وی افزود: در همین راستا ۷۰ نفر از دانش آموزان دختر هنرستانی کار و دانش در قالب اردوهای راهیان پیشرفت به استان فارس اعزام شدند.

روشن به هدف برگزاری این اردو برای دانش آموزان تحت پوشش این نهاد پرداخت و گفت: آشنایی با دستاوردهای انقلاب و همچنین آشنایی با کسب و کار مرتبط با رشته‌های شغلی و تحصیلی از اهداف این اردو می‌باشد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: در این اردوها با برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین بازدید از فضاهای کار از جمله شرکت صنعتی شیراز، کارخانجات و دیدار با کار آفرینان برتر صورت گرفت.

روشن خاطرنشان کرد: همه تلاش ما بر این است که دانش آموزان بتوانند در این اردوها ضمن بازدید از واحدهای تولیدی، کارخانجات صنعتی، مراکز علمی با رویکرد صنعتی و فناوری و همچنین دانشگاه‌های مهارت محور آشنایی بیشتری پیدا کرده و با توانمندی‌های آنها آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha