شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
استانداری اردبیل

حوزه / قاسمیان با بیان اینکه سردار سلیمانی شخصیتی مردمی و برخواسته از بطن مردم بود، گفت: برگزاری بزرگداشت این شهید به صورت مردمی هم زمان با سالگرد شهادتش مورد تأکید است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، رضا قاسمیان امروز در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که با محوریت گرامی داشت هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: شخصیت‌های الگو و تأثیرگذار در تاریخ کشور ما قله‌هایی هستند که جوانان را به سمت اهداف متعالی فرا می‌خوانند و سردار سلیمانی نیز چنین جایگاهی در بین ملت‌ها دارد.

وی با بیان اینکه برخی شخصیت‌ها در تاریخ کشور تمدن ساز بوده و هستند که حاج قاسم سلیمانی از جمله شخصیت‌های مردمی و تمدن ساز است، افزود: حضور جمعیت چند ده میلیونی در تشییع پیکر این شهید، رأی قلبی مردم به انقلاب و نظام اسلامی و اعتقاد به راه تمدن ساز شهید سلیمانی است.

قاسمیان با بیان اینکه سردار سلیمانی شخصیتی مردمی و برخواسته از بطن مردم بود، تصریح کرد: برگزاری بزرگداشت این شهید به صورت مردمی هم زمان با سالگرد شهادتش مورد تأکید است.

وی با تأکید ویژه بر مسئولیت مهم آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها مبنی بر انتقال آرمان مقاومت به نسل جدید، اظهار کرد: گرامی داشت هفته مقاومت و اجرای برنامه‌های موثر، تکلیف اعتقادی تمامی مدیران استان اردبیل است.

گفتنی است، از روز ۱۲ تا ۱۷ دی به عنوان هفته مقاومت برنامه‌های مختلفی با حضور اقشار مختلف مردم و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در راستای پاسداشت یاد و نام شهید سلیمانی و الگوبرداری از سیره حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha