پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
image.png

حوزه / نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق و عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت الله سید مجتبی حسینی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام سید رضی موسوی به دست رژیم جنایتکار صهیونیستی پیام تسلیتی صادر کرد .

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام به این شرح است:

یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلَی رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی

بار دیگر خبر غم بار و غرور آفرین فاجعه شهادت سرداری بزرگ و بی ادعا و مقاوم و در نهایتِ تواضع، نستوه و درد آشنا قلب ما را فشرد.
غم فقدان چنین گوهر ارزنده‌ای برای ما سنگین بود، ولی از طرفی افتخار می‌کنیم که چنین قهرمانانی از شجره طیبه ولایت نصیبمان شده که خواب را بر چشم مستکبرین حرام کرده و عقل را از سر آنان ربوده‌اند تا آنجا که با این ترورها و کودک‌کشی‌ها و تخریب‌ها و وحشی‌گری‌ها خود را در برابر جهانیان رسوا نموده و موجب افزایش بصیرت در سراسر دنیا شده‌اند.
آری شهید بزرگوار سردار سرافراز، عزیز دلمان آقای سید رضی موسوی کسی بود که در این سال‌های عجاف شاهد تلاش‌های خستگی ناپذیر او بودیم که از صمیم جان در خدمت هزاران جوان رزمنده مدافع حرم و مجروحان جبهه نبرد از بذل تمام توان خود دریغ نمی‌کرد و اجساد مطهر صدها شهید را تجهیز و به خانواده آنان می‌رساند؛ بی گمان این خدمات بی آلایش ذخیره ارزنده‌ای برای پس از شهادت ایشان محسوب می‌شود.
این جانب به سهم خود این فقدان جان سوز را به محضر حضرت بقیة الله العظمی و نائب حکیمش آیة الله العظمی امام خامنه‌ای دام ظله و عموم مؤمنین بالاخص همسر و فرزندان و سایر بستگان این شهید تسلیت و تبریک عرض نموده، صبر و سلوان جهت آنان و اعلای درجات در فسیح جنان، جهت فقید سعیدمان از درگاه خداوند منان مسألت می‌نمایم.


نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی دام ظله در عراق
و عضو مجلس خبرگان رهبری
سید مجتبی حسینی - نجف اشرف
۱۲ جمادی الأخرة ۱۴۴۵

پیام  نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی دام ظله در عراق در پی شهادت سردار رشید اسلام سید رضی موسوی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha