یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود و تبعیت محض از ولایت را اصل و اساس سعادت می‌دانست و توجه و عمل به این اصل را در وصیت‌نامه خود به همه توصیه می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در حاشیه همایش ملی مقاومت و جهان آینده که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) برگزارشد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای محور مقاومت به ویژه سردار رشید و مجاهد سید رضی موسوی گفت: رژیم صهیونیستی اسرائیل غاصب ودر راس آن آمریکای جنایتکار بداند که با شهادت رساندن این عزیزان هیچگاه محور مقاومت متوقف نخواهد شد و این عمل ناجوانمردانه قطعا با پاسخ پشیمان کننده ای از سوی فرزندان رشید این ملت همیشه بصیر و ولایی روبرو خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به چهارمین سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود و تبعیت محض از ولایت را اصل و اساس سعادت می‌دانست و توجه و عمل به این اصل را در وصیت‌نامه خود به همه توصیه می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: اقداماتی که سردار طی چهل و چند سال از زمان انقلاب تا روز شهادت انجام داده، وی را بر دل‌ها نشاند و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری یک مکتب شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در خصوص سردار سلیمانی فرمود، ایشان هم فرمانده جنگ‌آور بود و هم مسلط بر عرصه نظامی، در عین حال به شدت مراقب حدود شرعی بود این دو جبهه را همزمان داشت.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: اخلاص، تواضع و کرامت نفس سردار دل‌ها، توکل بر خداوند در تمامی عرصه‌ها زبانزد بود، اما در کنار همه این‌ها توسل به اهل بیت خصوصاً حضرت زهرا (س) به خوبی در وجود این شخصیت برجسته مشهود بود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: در مراسم تشییع سردار سلیمانی شاهد حضور گسترده مردم بودیم زن و مرد، پیر و جوان، در کنار هم برای حاج قاسم اشک ریختند چراکه ایشان در قلب‌ها جای داشت.

شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود

شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha