سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر/جلسه هماهنگی نوجوانان کنشگر استان اردبیل

حوزه/حجت‌الاسلام جعفرزاده گفت: نوجوان امروز، کنشگر و فعال است و باید زمینه‌ای فراهم شود تا او بتواند در روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش آفرینی کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های بنیاد ملی نوجوان و "پسران آوینی" بر ضرورت ایجاد زمینه برای کنشگری نوجوان در روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: نوجوان امروز، کنشگر و فعال است و باید زمینه‌ای فراهم شود تا او بتواند در روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش آفرینی کند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده افزود: جشنواره "روایت پیشرفت" یکی از برنامه‌هایی است که با هدف ایجاد زمینه برای کنشگری نوجوان در روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی نقدی، مسئول مجمع پسران نوآوینی استان اردبیل، نیز در این جلسه به تبیین نحوه اجرای جشنواره "روایت پیشرفت" پرداخت و گفت: این جشنواره ویژه پسران متوسطه اول و دوم با عنوان "روایت پیشرفت" با همکاری "پسران نوآوینی" در اردبیل برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پسران نوجوان علاقمند برای شرکت در جشنواره "روایت پیشرفت" می‌توانند آثار خود را با محوریت بیان دستاوردها و پیشرفت‌های کشور در قالب ویدئوکست، پادکست، اجرای تلویزیونی، رادیو پیشرفت یا نماهنگ موشن گرافی تا پایان دی ماه ۱۴۰۲ به آدرس noavin_ardabil@ دبیرخانه جشنواره گفتمان رسانه‌ای هنرنوآوین ارسال کنند.

در این جلسه، زهرا سلمان پور به عنوان مسئول دختران نوآوینی اردبیل معرفی شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha