یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ نعیم قاسم - حزب الله لبنان

حوزه/ شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهید عباس هزیمه با بیان اینکه اسرائیل غده سرطانی تحت حمایت شیطان بزرگ است و خطری برای بشریت به شمار می رود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهید عباس هزیمه با بیان اینکه اسرائیل غده سرطانی تحت حمایت شیطان بزرگ است و خطری برای بشریت به شمار می رود، گفت: تظاهرات مردم جهان بیانی انسان دوستانه در برابر خطر وحشی ها در آمریکا و اسرائیل است.

وی افزود: این تظاهرات بیانگر یک وابستگی سیاسی انتزاعی نیست، زیرا تظاهرکنندگان از همه رنگ ها، نژاد و ملیت ها جمع شده اند.

شیخ قاسم تصریح کرد: پروژه راه حل دو دولت و تشکیل دولت واحد مانند تصمیم تقسیم کشور در سال ۱۹۴۸ و تصمیم برای بازگرداندن اراضی ۱۹۶۷، سوزن مرفین است و گسترش شهرک سازی در کرانه باختری، نقض حرمت قدس و تجاوز به غزه از نشانه های حذف فلسطین است.

معاون دبیرکل حزب الله گفت: ما بارها گفتیم که اگر مقاومت در لبنان در ژوئیه ۲۰۰۶ با دشمن مقابله نمی کرد، لبنان به عنوان بخشی از پروژه خاورمیانه جدید سقوط می کرد. همچنین، اگر مقاومت و مردم سوریه در سال ۲۰۱۱ تا کنون به مقابله نمی پرداختند، سوریه به عنوان بخشی از پروژه خاورمیانه جدید سقوط می کرد و مقابله ما در حال حاضر از خاورمیانه جدید جلوگیری خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: نقش مقاومت در لبنان و عراق و نقش یمن و ایران، علاوه بر مقاومت غزه و کرانه باختری، از عوامل مؤثر در ناکام گذاشتن این پروژه است و خیر، سربلندی و آینده در مقاومت مردم فلسطین است.

عضو ارشد حزب الله لبنان بر ضرورت مقابله اجتماع همه خیرها متشکل از مقاومت در فلسطین، لبنان، منطقه و کشورهای شریف آن مانند ایران، یمن، عراق و غیره با اجتماع اشرار متشکل از آمریکا، اسرائیل، فرانسه، انگلیس، ایتالیا، آلمان و دیگران تاکید کرد.

وی ادامه داد: اعراب و مسلمانان به هیچ وجه از مسؤولیت مشارکت و تلاش برای دفع شیطان معاف نیستند و این فرصت آنهاست که در تاریخ ملت ها، آن را ثبت خواهد کرد.

شیخ قاسم تصریح کرد: حزب الله، رزمندگان مقاومت در لبنان و ملّت لبنان در حمایت از غزه و در حمایت از آینده میهن مستقل و آزاد شده خود، جانفشانی ها می کنند. ما جانفشانی هایی را که این نبرد می طلبد انجام می دهیم، در واقع، ما خطر بزرگی را دفع می کنیم و در مواجهه با تهدیدها یا تجاوزها، تا آخر آماده ایم. ما اهل میدان و اهل پیروزی در آن هستیم.

معاون دبیرکل حزب الله اشاره کرد: اسرائیل از سال ۲۰۰۶ به مدت ۱۷ سال به دلیل مقاومت هایی که مانع پروژه توسعه طلبانه اش شده بود، متوقف شده است و امروز مقاومت باید در میدان باشد تا از پروژه توسعه طلبانه اش جلوگیری کند.

وی در در پایان بیان داشت: اسرائیل علیرغم عدم تناسب در یک رویارویی نظامی نابرابر، به اهداف خود دست نمی یابد، اما ما با ایمان، اراده و استقامت و مقاومت ملت‌هایمان قوی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha