یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کلام اله صفری

حوزه/ صفری گفت: دانش‌آموزان نوجوان استان اردبیل حاج قاسم سلیمانی را قهرمان ملی و بی‌بدیل خود می‌دانند و همواره سیره و سلوک او را مرام خود قرار می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، کلام‌الله صفری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل امروز در همایش سراسری «فرزندان حاج قاسم»، اظهار داشت: دانش‌آموزان نوجوان استان اردبیل، حاج قاسم سلیمانی را قهرمان ملی و بی‌بدیل خود می‌دانند و همواره سیره و سلوک او را مرام خود قرار می‌دهند.

وی افزود: فرزندان حاج قاسم، فرزندان دلیر و شجاعی هستند که با قدرت و توانی مضاعف در دفاع از سنگر انقلاب و ارزش‌های آن حضور دارند.

وی با برشمردن ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی، گفت: این مرد الهی و وارسته و انقلابی همواره در سنگر دفاع از محرومان و مستضعفان حضور داشته و قهرمان ملی نوجوانانی است که عرصه را برای خدمت و تداوم راه او هموار می‌بینند.

صفری تصریح کرد: باید ویژگی‌ها و سیره و سلوک حاج قاسم سلیمانی در قالب فیلم و آثار هنری تهیه و تدوین شده و مورد توجه نسل آینده قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این گردهمایی دانش‌آموزان با تجدید بیعت با آرمان‌های امام، شهدا و رهبری معظم انقلاب سعی کردند تا بر ادامه راه بزرگ مردانی همچون حاج قاسم سلیمانی تأکید کرده و بر تقویت جبهه مقاومت و آزادی فلسطین پافشاری کنند.

صفری اضافه کرد: در کنار شهید سلیمانی، سربازان او همچون هاشم دهقانی‌نیا از این خطه توانستند در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به شهادت برسند که ما در این برنامه یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشته و از خانواده آنها تجلیلی شایسته انجام دادیم.

وی بیان کرد: همزمان با سراسر کشور، همایش «فرزندان حاج قاسم» در زادگاه این شهید برگزار و وزیر آموزش و پرورش در قالب وبینار دانش آموزان را به الگوگیری از سیره و سلوک شهید حاج قاسم سلیمانی ترغیب و تشویق کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha