سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه بیله سوار

حوزه/حجت‌الاسلام جابر عزیزی گفت: شهادت این سردار بزرگ اسلام احیاگر مکتب مقاومت در جهان شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،حجت الاسلام جابر عزیزی، امام جمعه شهرستان بیله سوار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار، شهادت حاج قاسم سلیمانی را احیاگر و صادرکننده مکتب مقاومت به تمام عالم دانست و گفت: هم اکنون جبهه مقاومت در سایه خون شهید این شهید بزرگوار در جهان می‌درخشد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر مردم کردستان و خوزستان در خصوص انتخابات خاطرنشان کرد: انتخابات امسال با چهار مؤلفه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت باید به صورت پرشور و حضور حداکثری باشد.

امام جمعه بیله سوار تصریح کرد: مقام معظم رهبری انتخابات قوی و پرشور را عامل پیشرفت کشور و مشارکت ضعیف را باعث ضرر و زیان کشور دانستند و انتخابات را عامل و تأمین کننده جمهوریت کشور و نمایش وحدت ملی و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف و باعث تحول و حل شدن مشکلات کشور دانستند.

عزیزی دعوت برای حضور انتخابات را وظیفه همگانی دانست و از همه برای حل این رویداد عظیم ملی دعوت کرد.

خطیب جمعه بیله سوار ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران همیشه با حضور حماسی مردم چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب تضمین و بیمه شده و پیشرفت کرده است و با حضور حماسی مردم در انتخابات نیز جلوه‌ای از حضور و مشارکت حماسی مردم در اداره و تصمیم گیری و مدیریت کشور را رقم خواهد زد.

عزیزی توطئه‌ها و جنگ رسانه‌ای اخیر دشمنان درباره انتخابات را یادآور شد و افزود: مردم در ۱۱ اسفند با حضور خود پای صندوق‌های رأی تمام توطئه‌های دشمنان در خصوص انتخابات نظیر تحریم انتخابات، رفراندوم علیه نظام با عدم حضور در پای صندوق‌های رأی، مهندسی بودن انتخابات توسط نظام، تحریف دلخوری مردم از نظام به قهر از نظام، تسری، ناکارآمدی و ضعف مسئولان را به ناکارآمدی نظام و انقلاب و مواردی از این قبیل را، مثل همیشه خنثی خواهد کرد و دوباره با حضورهای قوی چشمان جهان را خیره خواهد کرد و دوباره یک حماسه به یاد ماندنی را رقم خواهد زد.

وی با تسلیت ترور سردار مقاومت سید رضی موسوی اظهار کرد: این ترور قبل از اینکه انتقام از جبهه مقاومت باشد، انتقام از سپاه معظم بود و به حمدالله سپاه خار چشم دشمنان نظام و انقلاب شده است.

امام جمعه بیله سوار خاطرنشان کرد: اقامه نماز بر پیکر سردار موسوی توسط رهبر معظم انقلاب نشان از جایگاه و محبوبیت این سردار مقاومت است.

عزیزی ۱۳ دی ماه سالروز میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) را تبریک گفت و افزود: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مقام و عظمت این بانوی بزرگ اسلام و حقوق زنان را تمام کننده این شخصیت اسلام دانست.

خطیب جمعه بیله سوار ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سید شهدای جبهه‌ی مقاومت را گرامی داشت و این روز را یک روز تلخ و جانسوز برای نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: در این روز استکبار جهانی به گمان خود یکی از سربازان وفادار به اسلام، رهبر و انقلاب را شهید کرد غافل از اینکه این روز احیاگر و صادرکننده مکتب حاج قاسم سلیمانی به تمام آزادی خواهان و مظلومان عالم شد که هم اکنون جبهه مقاومت در سایه خون شهید حاج قاسم سلیمانی می‌درخشد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha