یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن

حوزه/ سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: موضع ما در قبال مسئله فلسطین، محکم و اصولی است و تغییر نخواهد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سردار سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که این نیروها آمادگی کامل و نظامی برای اجرای دستورات فرمانده عبدالملک بدرالدین الحوثی در هر لحظه برای مقابله با هرگونه تجاوز به یمن را دارند.

وی اظهار داشت: موضع کشور ما در قبال مسئله فلسطین قاطعانه و اصولی است و بدون توجه به تحولات و چالش‌ها تغییر نخواهد کرد.

یحیی سریع با بیان اینکه نیروهای مسلح یمن برای دفاع و مقابله با هرگونه تجاوزی در چارچوب وظایف و مسئولیت‌های دینی و ملی خود از هرگونه اقدام لازم دریغ نخواهند کرد، گفت: به دشمن آمریکایی نسبت به عواقب هرگونه تشدید تنش بر ضد یمن و مردم آن هشدار می‌دهیم و به همه کشورهایی که آمریکا تلاش می‌کند آنها را درگیر حمایت از کشتی‌های اسرائیلی کند نیز اخطار داده و آنها را بر حذر می‌داریم.

سردار سرتیپ سریع گفت: دشمن آمریکایی باید هشدارهای رهبر انقلاب یمن را که در آخرین سخنرانی وی آمده است مورد توجه قرار دهد چرا که او اهل عمل بوده و مورد حمایت مردم عزیز، آزاده و مجاهد یمن می‌باشد و این حقیقت به طور دائم و پیوسته در تظاهرات گسترده مردمی در همه عرصه‌ها و میادین تجسم یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • يا الله IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 0
    يا خير الناصرين
  • نبايد IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 1
    ناوهاي استكباري نبايد آزادانه به نفع صهيونيست ها جولان بدهند
    • تزریق عملی احساس جدیت IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      0 1
      لازم نیست گفته شود، با عمل بایستی فرمان اخرجوا به آمریکایی ها داد. بدون غرق شدن هواپیمابرها، آمریکا احساس جدیت نمی کند.
  • هدفمند و اولویت بندی شده IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 1
    زدن پایگاههای آمریکا در منطقه بخصوص عراق و سوریه می بایست هدفمند باشد در وهله اول هواگردها و سیستم دفاع هوایی منهدم شوند
    • انهدامی دقیق IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      0 1
      تکرر حمله بحمد الله از اخبار بر می آید، اما حمله می بایست تمامی پیشانی و اشراف دشمن را هدف قرار دهد. هیچ جنگنده، پهباد و سیستم ضد هوایی نباید از حملات مرحله اول مصون بماند، حتی پایگاههایی که در کشورهای همجوار هستند و امکان حمله هوایی از آنها وجود دارد می بایست، مدام رصد شود و در صورت حمله یا پایش، بلافاصله ابزارهای پروازیش هدف قرار گیرند و منهدم شوند.
  • حضور جدی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 1
    حضور پررنگ و پر حجم دریایی ایران بخصوص پدافند هوایی در همه سطوح آن در باب المندب و دریای سرخ، امکان حرکت های شیطانی از دشمنان سلب می کند. سایت های فراوان دریایی و شناور که دارای سکوهای پدافندی و موشکی باشد امکان تحرک رو از دشمن منتفی می کند
    • کثرت سایت های متحرک IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
      0 0
      سایت های متحرک فراوان دست نیرو را در واکنش نسبت به تعداد بالای هواپیماهای دشمن باز می گذارد، و امکان هدف گیری جنگنده های زیادی را فراهم می آورد، که اولا باعث بازدارندگی می شود و دشمن با مشاهده کثرت امکان شلیک ناچار به تجدید نظر می شود و ثانیا در صورت نابخردی پاسخ درهم شکن خواهد دید.
  • دعای مرزداران IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    اخيرا رهبر فرزانه انقلاب اسلامي به دعاي مرزداران اشاره اي داشته اند، دعاي ٢٧ صحيفه سجاديه سلام الله علي منشئها. يمني ها كه امام سجاد عليه السلام را به امامت قبول دارند بايستي اين دعا را سر دست بگیرند و مدام توی رسانه هایشان مطرح کنند. هکذا حزب الله لبنان و عراق و هکذا حماس و جهاد اسلامی و از همه بیشتر نیروهای مسلح خودمان و صدا و سیما. صوت دعا می بایست مرتب پخش شود.