دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
هیئت علمای بیروت

حوزه/ هیئت علمای بیروت اعلام کرد: ترور صالح العراوی حمله‌ای آشکار و جنایتی خائنانه است که توسط دشمن اسرائیلی انجام شده و از همه خطوط عبور کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئت علمای بیروت امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ترور صالح العراوی حمله‌ای آشکار و جنایتی خائنانه است که توسط دشمن اسرائیلی انجام شده و از همه خطوط عبور کرده و طبق معمول همه قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی را نادیده گرفته است و غرب مستکبر نیز از این رژیم در برابر هرگونه پاسخگویی در قبال جنایات خود حمایت می کند و این رژیم را زیر چتر حمایت نظامی و سیاسی قرار می دهد.

هیئت علمای بیروت افزود: ما در هیئت علمای بیروت این اقدام خائنانه دشمن صهیونیستی را محکوم می کنیم و آن را حمله ای آشکار و شنیع به حاکمیت ملی می دانیم؛ زیرا اعماق خاک لبنان و اماکن غیرنظامی در حومه جنوبی بیروت هدف قرار گرفته و منجر به شهادت بسیاری از شهدا از جمله شهید عزیز شیخ صالح العاروری شد.

هیئت علمای بیروت سوالی را مطرح کرد مبنی بر اینکه مدافعان حاکمیت و اجرای قطعنامه های بین المللی به ویژه قطعنامه ۱۷۰۱ کجا هستند؟ فریادهای مطالبه گر این قطعنامه ها در اوج جنگ وحشیانه اسرائیل در فلسطین و حملات روزانه به جنوب لبنان، جهان را پر کرده است، چه کسی لبنان را به جنگ می کشاند؟ مسئولیت و عواقب این حمله خطرناک به لبنان بر عهده کیست، آیا برعهده دشمن اسرائیلی نیست؟

علمای بیروت تأکید کردند: ما قاطعانه به درایت رهبری مقاومت، ایمان داریم، رهبری که تصمیم می‌گیرد چگونه و کجا به کسانی که زیاده روی کردند در شکستن معادلات که لبنان را از جنون دشمنی که از کشتار دست نمی‌کشد محافظت می‌کند، پاسخ دهد.

هیئت علما در پایان خاطرنشان کرد: به برادران جنبش مقاومت اسلامی حماس و خانواده سایر شهدا، شهادت برادر شیخ صالح العاروری و یارانش را تسلیت عرض می نماییم و رحمت و علو درجات و شفای مجروحین را از خداوند متعال مسئلت می جوییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha